6 اردیبهشت, 1403 | April, 25, 2024
اخبار منتخب سردبیر

آیا پارچین‌های پولکادات می‌توانند موردی را برای بهبود در نمودارها ارائه دهند؟

مدتی است که سرمایه‌گذاران پولکادات در شرایط سختی به سر می‌برند. با تحولات در حال ظهور، ممکن است به نظر برسد که این سرمایه‌گذاران به پارچین‌های (Parachains) پولکادات کمک می‌کنند، در واقع اینطور نیست.

اکوسیستم پولکادات با پارچین‌ها عنصر جدیدی را در فضای کریپتو پدید آورد. همین موضوع باعث شد دیروز پولکادات پانزدهمین دور حراج خود را با پروتکل Litentry با افزایش 943.8 هزار DOT به پایان رساند.

در حالی که، از نقطه نظر توسعه، این یک دستاورد خوب برای شبکه است، تأثیر گسترده تر آن بر دارایی، آن را برای یک نتیجه نامطلوب آماده کرده است.

ارزش پولکادات

به نظر می‌رسد حراج‌های پارچین‌ها، همراه با قیمت‌گذاری، باعث افزایش رشد سرمایه‌گذاران آن شده‌است. افزایش تدریجی قیمت‌ها که از فوریه آغاز شد، توانست در یک بازه زمانی 38 روزه، DOT را 45.43 درصد افزایش دهد. حمله خرسی متعاقب آن در عرض یک هفته همه آن را باطل کرد.

اقدام قیمت Polkadot 

در دو هفته گذشته مقداری بهبودی انجام شد، اما کاهش 7.59 درصدی قیمت DOT امروز منجر به از دست دادن کل بازیابی آلتکوین شد.

اما تا 24 ساعت پیش، پولکادات شاهد حمایت زیادی از سوی سرمایه‌گذاران بود. نگرش آنها نسبت به دارایی بسیار مثبت بوده است، در واقع بالاترین میزان از دسامبر 2021 بوده است. در نتیجه، این اتفاق با ارزش‌گذاری بالای دارایی همزمان شد.

احساسات سرمایه‌گذار Polkadot 

آخرین باری که پولکادات تا این حد بیش از حد ارزش‌گذاری شد در دسامبر سال 2020 بود. اما اقدام قیمتی که حاصل شد دقیقاً برای DOT مضر نبود و اگر این بار هم همین اتفاق بیفتد، بهترین اتفاق برای پولکادات در چند ماه آینده خواهد بود.

ارزش شبکه Polkadot 

در آن زمان، پولکادات در عرض دو ماه بیش از 741 درصد رشد کرد، در حالی که این بار انتظار نمی‌رود که این روند مشابه باشد، اگر یک رالی دیگر آغاز شود، DOT حداقل می‌تواند مقاومت چهار ماهه 23.21 دلار را به حمایت تبدیل کند.

این امر به آلتکوین کمک می‌کند تا به آینده ادامه دهد و زیان‌هایی که در طول سال 2021 با آن مواجه‌شده‌است را جبران کند.

علاوه بر این، شاخص‌های درون زنجیره‌ای به سمت نوسانات کم در بازار، با حمایت باندهای بولینگر همگرا (به تصویر اقدام قیمت پولکادات) اشاره می‌کنند. این به این معنی است که اگر اقدام قیمت دوباره شروع به کاهش کند، با نوسانات تصادفی مقابله نمی‌شود، بلکه در عوض منجر به افزایش مداوم شود.

پولکادات

نوسانات Polkadot 

منبع: ambcrypto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *