6 اردیبهشت, 1403 | April, 25, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ادعای یک نماینده : معترضان با ارزهای دیجیتال تأمین مالی می‌شوند

حسین نوش‌آبادی، یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس، اخیراً در گفت‌وگویی مدعی شده است بخش قابل‌توجهی از تأمین مالی انقلابیون معاصر با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. او همچنین گفته هر روشی که زمینه‌ساز نفوذ بیگانه در کشور باشد، باید مسدود شود.

به نقل از بازارنیوز، حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، اخیراً در مصاحبه‌ای گفته است:

هر شیوه و یا روشی که زمینه‌ساز نفوذ و دخالت بیگانه در امور داخلی کشور شود، باید به‌سرعت مسدود گردد؛ در این میان فرقی ندارد که این روش‌ها سیاسی است یا ماهیتی اقتصادی دارد. این جریان‌ها برای حفظ روابط خود با داخل کشور و ایمنی فرایند تأمین مالی معترضان ، ابزار‌های مالی غیرقابل کنترلی مثل ارز‌های دیجیتال را دستور کار خود قرار داده‌اند. در حال حاضر بخش قابل‌توجهی از تأمین مالی معترضان ، با استفاده از رمزارز‌هایی صورت گرفته که هیچ‌گونه قانون و یا نظارتی در خصوص آنها وجود نداشته است.

او همچنین درباره اقدامات نمایندگان مجلس برای ساماندهی شرایط قانونی ارز‌های دیجیتال در کشور گفته است:

تا قبل از شروع اعتراضات ، اعضای کمیسیون امنیت ملی و دیگر نمایندگان عضو کمیسیون‌های تخصصی مجلس، جلساتی را برای تعیین‌تکلیف قانونی رمزارز‌ها برگزار کرده بودند؛ حال اگر اهمیت موضوع تأمین مالی معترضان از طریق ارز‌های دیجیتال جدی باشد، کمیسیون امنیت ملی حتماً برای رسیدگی به این مسئله ورود خواهد کرد. در صورت ورود کمیسیون امنیت ملی به مسئله تأمین مالی معترضان از طریق ارز‌های دیجیتال، جزئیات این موضوع در کمیته دیپلماسی اقتصادی پیگیری خواهد شد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *