1 اردیبهشت, 1403 | April, 20, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری منتخب سردبیر

اسناد جدید پرونده ترا؛ قبل از ریزش لونا شرکت ترافورم لبز منحل شده بود

مدارک دادگاه نشان می‌دهد دو کوان چند روز قبل از سقوط لونا، شرکت ترافورم لبز را منحل کرده بود. این اسناد حقوقی می‌تواند دید بهتری از علت سقوط قیمت لونا و UST به ما بدهد.

به نقل از کوین تلگراف، ماجرای سقوط ترا که برخی از افراد به آن، ماجرای برادران لمن عرصه کریپتو می‌گویند، با نکته بسیار مهم دیگری همراه شده است. اسناد حقوقی، خروج نقدینگی از دو دفتر این شرکت در کره جنوبی و منحل شدن شرکت ترافورم لبز (Terraform Labs) چند روز قبل از فروپاشی دو رمزارز لونا و UST را نشان می‌دهد.

این اطلاعات که از دفتر ثبت دیوان عالی کره جنوبی به دست آمده و توسط خبرگزاری دیجیتال تودی (Digital Today) گزارش شده نشان می دهد دو کوان مسئول انحلال دو شعبه و کل شرکت بوده است.

در نشست سهامداران ترا، انحلال هر دو دفتر بوسان و سئول در تاریخ ۳۰ آوریل اعلام شده بود. به همین ترتیب، پایان فعالیت این دو دفتر به ترتیب برای تاریخ ۴ و ۶ می (۱۴ و ۱۶ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شد.

زمانبندی این تصمیمات باعث شد در جامعه کریپتو شک و شبهاتی در خصوص ارتباط این تصمیمات با اتفاقات مرتبط با سقوط ارزش لونا و استیبل کوین UST در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) به وجود آید.

دو کوان - سقوط لونا - شرکت ترافورم لبز
طرح احیای بنیاد ترا منبع: توییتر

در حال حاضر در صورت تایید طرح احیای لونا ۳ بازنگری و اصلاح بر روی سیستم فعلی اجرا می‌شود. این سه تغییر عبارتند از: افزایش نقدینگی جنسیس از ۱۵ به ۳۰٪ به منظور کاهش فشار تورمی آینده، اجرا طرح نقدینگی جدید برای دارندگان قبل از اتفاقات اخیر لونا و کاهش سرمایه‌ها برای دارندگان بعد از حمله به لونا.

دو کوان در پروپوزال پیشنهادی خود گفته شکست UST مثل هک دائو برای ترا بوده است. در سال ۲۰۱۶، یک هکر توانست پروژه The DAO را هک کند و حدود ۳.۶ میلیون کوین اتر را بدزدد .این اتفاق ضربه مهلکی به اتریوم وارد کرد که تیم اتریوم با هاردفورکی این ضرر را جبران کرد. منظور دو کوان این است که این اتفاق ، شانسی برای برخاستن از خاکستر است. عرضه شبکه جدید برای تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) برنامه‌ریزی شده.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *