6 اردیبهشت, 1403 | April, 25, 2024
اخبار منتخب سردبیر

جامعه کریپتو در اوکراین تاریخ سازی می‌کند

جامعه کریپتو از اوکراین خواست تا سایر ارزهای دیجیتال را هم بپذیرد. حساب رسمی توییتر اوکراین اعلام کرد که اکنون کمک‌های مالی پولکادات (DOT) را می‌پذیرد و به‌زودی سایر ارزهای دیجیتال هم اضافه خواهند شد:

«مردم اوکراین از حمایت و کمک‌های مالی جامعه جهانی ارزهای دیجیتال برای حفظ آزادی این کشور سپاسگزار هستند.»

گاوین وود، یکی از بنیانگذاران پولکادات (Polkadot) قبلا اعلام کرد که اگر کیف پول‌های اوکراین DOT را اضافه کنند، او شخصاً 5 میلیون دلار کمک خواهد کرد. او به قول خود عمل کرد و مبلغ 298367.2269896686 DOT، که تقریباً معادل 5.7 میلیون دلار است، به کیف پول‌های اوکراینی اهدا کرد.

بر اساس برآوردهای کوین تلگراف، مجموع کمک‌های مالی ارزهای دیجیتال برای موسسات خیریه، ارتش و دولت اوکراین بیش از 37 میلیون دلار بوده است. تنها اهدای وود بیش از 10٪ از کل کمک های ارز دیجیتال را شامل می شود.

در واقع، اهدای وود یکی از بزرگ‌ترین کمک‌های شخصی ارز دیجیتال تا به امروز است. پلتفرم  FTX بیست و پنج دلار به هر اوکراینی در پلتفرم صرافی خود اهدا کرد. Deepak Thapliyal، مدیر عامل  Chain.com هم 100 اتر (ETH) یا بیش از 280000 دلار آمریکا اهدا کرد.

بر اساس داده‌های بلاکچین پولکادات، علاوه بر وود، اکوسیستم پولکادات از صبح روز 1 مارس بیش از 210 هزار دلار به کیف پول رسمی DOT اوکراین کمک کرده‌است.

پیشنهاد Coingate برای کمک به اوکراین

برای رمزارزهایی که توسط اوکراین پذیرفته نشده‌اند، Coingate، یک فین‌تک مستقر در لیتوانی، راه‌حلی ارائه داد. به‌عنوان درگاه پرداخت برای ارزهای دیجیتال، Coingate به دارندگان سایر ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد تا به اوکراین کمک مالی کنند.

درگاه اهدای ارز دیجیتال Coingate

Coingate پرداخت‌های کریپتو  بیش از 70 ارز دیجیتال را مدیریت می‌کند و در نهایت به حساب بانکی اوکراین با یورو اعتبار می‌دهد. Coingate به کوین تلگراف گفت: «در پنج روز گذشته، ما 7000 یورو از جوامع مختلف کریپتو جمع آوری کرده ایم.»

تا به امروز، جامعه کریپتو با کمک‌های مالی و سخنان الهام‌بخش به کمک اوکراین آمده است. ناظران توییتر خاطرنشان کردند که فعالیت مبتکرانه کریپتو اوکراین تلاشی برای «تاریخ سازی» است.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *