10 فروردین, 1403 | March, 29, 2024
اخبار منتخب سردبیر

رابین‌هود کیف پول Web3 را برای ورود به بازار NFT توسعه می‌دهد

  • رابین‌هود (Robinhood) تلاش بعدی خود را برای ورود به صنایع رو به رشد کریپتو و NFT با کیف پول Web3 اعلام کرد.

رابین‌هود ، یک شرکت خدمات مالی متخصص در تجارت سهام، صندو‌ های قابل معامله در بورس و ارزهای دیجیتال، تلاش بعدی خود را برای ورود به صنایع با رشد سریع کریپتو و NFT اعلام کرد.

این شرکت قصد دارد یک کیف پول کریپتو مشتری محور راه‌اندازی کند. ویژگی جدید به کاربران امکان کنترل کامل بر دارایی‌های دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال یا NFT و همچنین امکان اتصال آنها به بازارهای موجود را می‌دهد.

اساسا، کیف پول دیجیتال جدید دارای عملکردهای مشابه کیف پول‌هایی است که توسط  کوین بیس یا متا مسک تاسیس‌شده است. کیف پول‌ جدید رابین‌هود برای ذخیره، تجارت و تبادل دارایی ارز دیجیتال کاربرد دارد.

این حرکت حاکی از تلاش‌های رابین‌هود برای انطباق با تحولات اخیر و رشد سریع صنعت دیجیتالی است. همچنین به دنبال محصول کیف پول قبلی که توسط تیم ساخته‌شده‌است، این یک تغییر غافلگیر کننده محسوب می‌شود.

پیش از این، کاربران رابین هود فقط می‌توانستند کریپتو با دلار آمریکا بخرند و نمی‌توانستند دارایی‌های دیجیتال را در اپلیکیشن رابین‌هود معامله کنند. سپس تیم قصد کرد کیف پول کریپتو را ایجاد کند تا به کاربران در زمینه واریز و برداشت ارزهای دیجیتال کمک کند.

کیف پول کریپتو رابین‌‌هود دارای ویژگی‌های امنیتی مانند تأیید هویت، احراز هویت چند عاملی، تأیید ایمیل و تلفن خواهد بود تا از وجوه موجود در کیف پول در برابر هکرها و سایر تهدیدها محافظت کند.

این معرفی یک گام بزرگ رو به جلو برای رابین‌‌هود در پاسخ به درخواست معامله‌گران برای محصولات کیف پولی است که از سپرده‌گذاری و برداشت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنند.

منبع: blockonomi

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *