6 اردیبهشت, 1403 | April, 25, 2024
اخبار منتخب سردبیر

طرح احیای جدید ترا حمایت قابل توجهی از هولدرهای لونا دریافت کرد

بنیانگذار ترا، دو کوان، طرح احیای ترا را در حالی که کاربران ترا شروع به رأی گیری در مورد پیشنهاد احیای آن کردند، به مرحله اجرا گذاشت. طرح احیای جدید و نهایی امروز پست شد و اکثریت قابل توجهی با این پیشنهاد موافق بودند. با این حال، رای اولیه با اختلاف زیادی رد شد.

از آنجایی که بازارهای کریپتو برای بازیابی تلاش می‌کنند، کاربران ترا هنوز در مورد گام‌های بعدی خود و نحوه حرکت رو به جلو از ناکامی اخیر در ابهام هستند. دو کوان، از طرف خود، سخت در تلاش است تا ترا را احیا کند و در عین حال جامعه را راضی نگه دارد. آخرین پیشنهاد دو کوان، که می‌تواند منجر به تغییر قابل توجهی برای ترا شود، در اوایل مورد حمایت قرار گرفت.

هنگامی که جداسازی TerraUSD رخ داد که منجر به ضررهای قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران شد، عدم پاسخگویی از سوی توسعه دهندگان این پروتکل وجود داشت. دو کوان بالاخره یک طرح احیای اولیه را ارائه کرد، اما با استقبال مشتاقانه جامعه بزرگتر مواجه نشد.

طرح احیای اولیه

یک طرح اولیه بازیابی مشترک توسط دو کوان در هفته گذشته منتشر شد. وی یک هارد فورک را پیشنهاد کرد و ترا را به دو کمپ تقسیم کرد. یک کمپ Terra Classic با محوریت کاربر و دیگری Terra 2.0 توسعه‌دهنده محور بود. توکن دیگری به نام LUNC جایگزین لونا برای Terra Classicشود که مدل الگوریتمی پایدار کوین را حفظ می‌کند، در حالی که Terra 2.0 از توکن LUNA استفاده می‌کند. رای اولیه برای طرح احیای اولیه که توسط دو کوان به اشتراک گذاشته‌شد، نشان داد که تقریباً 92٪ از آرا مخالف طرح احیای اولیه بودند.

طرح احیای جدید

جامعه به وضوح طرفدار هارد فورک کردن زنجیره ترا نبود، با نظرسنجی که انجام شد مخالفت قاطع با ایده هارد فورک مشاهده شد. دو کوان با گوش‌دادن به جامعه، تغییرات قابل توجهی در پیشنهاد اولیه ایجاد کرد، که به نظر می‌رسد جامعه آن را پذیرفته‌است.

همانطور که نظرسنجی برای پیشنهاد به روز شده آغاز شد، اعداد رای گیری زودهنگام حاکی از حمایت قاطع، با 91٪ از آرا تاکنون این طرح را تایید کرده‌اند. در زمان نگارش این مقاله، 115،888،680 یا نزدیک به 80 درصد از جامعه به این پیشنهاد رای مثبت داده‌اند، در حالی که تنها 0.35 درصد از جامعه به آن رای منفی داده‌اند، در حالی که 20 درصد به «نه با حق وتو» رای داده‌اند.

منتقدان طرح احیای اولیه اظهار داشتند که هارد فورک پیشنهاد‌شده توسط دو کوون غیرضروری است. در عوض آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که عرضه LUNA باید با سوزاندن‌ توکن کاهش یابد. اگر طرح جدید تصویب شود، می‌توانیم تا 27 می شاهد راه‌اندازی شبکه‌های ترا اصلاح‌ شده باشیم.

منبع: cryptodaily

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *