6 اردیبهشت, 1403 | April, 25, 2024
اخبار منتخب سردبیر

قیمت آلتکوین‌ها با بازگشت خریداران بیت کوین صعودی می‌شود

FTM، XLM و SHIB همگی بیش از 10 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش داشتند، در حالی که BTC  دو درصد افزایش قیمت داشت. بیت کوین روز چهارشنبه به بالای 43000 دلار رسید که حاکی از بهبودی در روند نزولی دو ماهه اخیر بازار است.

آلتکوین‌هایی مانند FTM، XLM و توکن محبوب شیبا اینو (SHIB) ، در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد رشد داشته‌اند. افزایش آلتکوین‌ها که در بازار رو به رشد بهتر از بیت کوین دارد عمل می کنند، حاکی از تمایل بیشتر معامله‌گران به ریسک در آلتکوین‌ها است. با این حال، سیگنال­‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد رشد  سوداگرانه آلت‌کوین‌ها به دلیل پولبک یا اصلاح قیمت­ها است.

Arcane Research در گزارشی نوشت: «در صحنه لایه 1، FTM و NEAR هر دو شاهد نسبت بهره به سرمایه بازارِ باز هستند که به طور قابل‌توجهی بالاتر از توکن‌های کمپانی­‌های بزرگ است.» Arcane ادامه داد: «رشد بهره باز FTM با اقدامات قیمتی قوی و سرمایه گذاری مثبت، قابل توجه همراه است. در سطوح فعلی، تجارت FTM نسبتا شلوغ به نظر می رسد.»

آخرین قیمت‌ها

بیت کوین (BTC): 43905.25 دلار، +2.6٪

اتر (ETH): 3381.68 دلار، +4.4٪

S&P 500: 4762.35 دلار، 0.28٪

طلا: 1827 دلار، +0.47٪

برخی از تحلیلگران معتقد به چشم انداز بلندمدت صعودی برای بیت کوین هستند. این نشان می دهد فروش فعلی یک دیپ راکد است که در مرحله بازیافت گسترده‌تری قرار دارد. به عنوان مثال، StackFunds، یک شرکت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور، در سال جاری قیمت هدف معادل 120000 دلار را برای بیت کوین در نظر دارد.

با این حال، سرمایه‌گذاران همچنان باید خود را برای نوسانات آماده کنند. Lennard Neo، سرپرست تحقیقات Stack Funds در گزارشی نوشت:

«سرمایه‌گذاران دوره جدیدی از تورم را طی می کنند لذا انتظار داریم که بازارهای ارزهای دیجیتال در چند ماه آینده به شدت از هم گسسته شوند و باعث ایجاد سرریزی از بازارهای سهام شوند.»

آیا بیت کوین وارد مرحله بازیابی می شود؟

شرکت داده‌های رمزنگاری Glassnode در یک پست وبلاگی نوشت:

«یک محصول جانبی با روندهای نزولی ثابت، انحلال معامله‌گران مطمئن طولانی مدتی است که سعی می‌کنند چاقوی در حال سقوط را بگیرند». با توجه به روند نزولی اخیر و افزایش متعاقب آن در انحلال‌­ها این می‌تواند به معنای نزدیک شدن بیت کوین به پایین‌ترین سطح قیمت کوتاه مدت خود باشد.

نمودار زیر نشان می دهد که معامله‌گران شورت (short) یا آن‌هایی که در زمان افت قیمت خرید می‌کنند در صورتی که بیت کوین وارد فاز بهبودی شود، به زودی با انحلال مواجه خواهند شد.

 

 

منبع

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *