31 فروردین, 1403 | April, 18, 2024
اخبار منتخب سردبیر

مدیر عامل Galaxy Digital می‌گوید بیت کوین ممکن است به طور قابل توجهی از اهداف قبلی خود برای سال 2022 بهتر عمل کند.

مدیر عامل میلیاردر Galaxy Digital مایک نووگراتز در حال تعدیل چشم انداز بیت کوین (BTC) خود با ادامه ورود بازیکنان جدید به دنیای فناوری بلاکچین است.

در ویدئو کنفرنس درآمد سه ماهه چهارم گلکسی دیجیتال، این میلیاردر ‘گفت که با توجه به ادامه نوآوری در صنعت به علاوه افزایش علاقه عموم سرمایه‌گذاران، او انتظار دارد بیت کوین از پیش بینی‌های قبلی قیمت 2022 خود فراتر رود.

من قبلا فکر می‌کردم امسال سال بدی خواهد بود و در نهایت قیمت بیت کوین  30000 تا 50000 دلار  خواهد بود. اما با توجه به چرخه پذیرشی که می‌بینم و با توجه به نحوه تجارت بازارها و اینکه چگونه افراد جدیدی را می‌بینم که می‌خواهند وارد شوند، نوآوری که در Web3 و در فضای متاورس می‌بینیم، نظرم از آنچه که بود بهتر شده است. بنابراین تعجبی نخواهد داشت که تا پایان سال شاهد افزایش قابل توجهی ارزهای دیجیتال باشم».

تاثبر تهاجم روسیه به اوکراین بر کریپتو

نووگراتز در ادامه بحث می‌کند که چگونه تهاجم مداوم روسیه به اوکراین و آبشار تحریم‌های بین‌المللی پس از آن ممکن است دیدگاه‌های مردم در مورد ارزهای دیجیتال را تغییر دهد.

«در اوکراین، جایی که روسیه به آنجا حمله کرده است، جنگی آغاز شد. این جنگ فشارهای تورمی زیادی از طریق چرخه کالا ایجاد می‌کند. این باعث ایجاد ریسک، رفتار خطرناک و اضطراب زیادی می شود، اما همچنین روایتی در کریپتو می‌افزاید که واقعاً مثبت است و به تسریع پذیرش ادامه می‌دهد.

امسال سالی بود که کریپتوها را با بادهای مخالف کلان تحت فشار قرار گرفتند و بادهای موافق پذیرش هم افزایش یافتند … بخشی از داستان آن [شامل] زمانی بود که اروپا و ایالات متحده به روسیه گفتند، آن ذخایر [نقدی] واقعاً ذخایر شما نیستند.

برای اولین بار در حرفه سرمایه گذاری من، مردم گفتند: «یک دقیقه صبر کنید. اگر چنین چیزی در آنجا اتفاق بیفتد، در مورد چین و خزانه های 1.4 تریلیون دلاری آن چه می توان گفت؟

داستان بیت‌کوین و سایر دارایی‌های کریپتو تحت  تاثیر بادهای موافق بیشتری قرار گرفته‌اند. من فکر نمی کنم که کریپتو به عقب برگردد. فکر می‌کنم که ما در یک دنیای بالکانیزه هستیم، جایی که دارایی‌های کریپتو در آن جا می‌شوند، همچنان مورد بحث قرار می‌گیرند، اما دامنه آن افزایش خواهد یافت.

«جانت یلن، وزیر امور دارایی در آخرین اظهارنظرهای خود رویکردی بسیار منطقی‌تر نسبت به ارزهای دیجیتال اتخاذ کرد، درست است؟ بادهای سیاسی در DC در حال تغییر هستند.

فکر می‌کنم دموکرات‌هایی که بیشتر با کریپتو مخالف بودند متوجه شده‌اند که رای‌دهندگان واقعاً این طبقه دارایی را دوست دارند. و بنابراین، شما شاهد تغییر در جبهه نظارتی هستید».

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین ۴.۰۴ درصد افزایش یافت و ۴۶۵۱۸ دلار معامله می‌شود.

منبع: dailyhodl

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *