7 اردیبهشت, 1403 | April, 25, 2024

ایردراپ MetaXSeed

پروژه MetaXSeed، درواقع  پلتفرمی حرفه‌ای برای ساخت و توسعه بازی‌هاست و عملا استفاده از این پلتفرم برای بازی‌سازها و کسانی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، مناسب است.

قطعا دریافت رمزارز این پروژه و هولد کردن آن، می‌تواند در صورت موفق شدن این پروژه با سودآوری خوبی همراه باشد.

بازی سازها می‌توانند با استفاده از امکانات این پلتفرم، موارد مورد نیاز برای بازی‌های خود را پیاده‌سازی و اجرا کنند و به توسعه بازی بپردازند.

از مهم‌ترین امکاناتی که این پلتفرم در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌توان به زیرساخت‌های لازم برای مقیاس‌پذیری، امنیت، شبکه و عملکرد بازی‌ها اشاره کرد.

همانطور که اشاره شد، این امکانات مختص متخصصان حوزه بازی سازی است ، همچنان که توکن‌های بومی این پروژه، می‌تواند برای هولدرهای آن سودآوری به همراه داشته باشد. این پلتفرم، دارای دو توکن مختص به خود است و هردوی آن‌ها بر روی شبکه پالیگان، ساخته شده اند.

توکن XSEED، مهمترین توکن این پلتفرم است و برای استودیو‌های بازی سازی، توسعه بازی‌ها و همینطور در حوزه NFT کاربرد دارد. توکن دوم این پلتفرم، METAX می‌باشد که کاربرد اصلی آن در متاورس و واقعیت مجازی است.

 

برای دریافت این ایرداپ نیازمند حساب کاربری در توییتر، تلگرام و دیسکورد می‌باشید. ممکن است به دلیل عدم کاربرد زیاد دیسکورد در ایران، در این شبکه اجتماعی، حساب کاربری نداشته باشید اما به راحتی می‌توانید از طریق https://discord.com/، اقدام به ساخت حساب کاربری کنید. برای دریافت این ایردارپ، پس از داشتن هر سه حساب کاربری، وارد صفحه توییتر MetaXSeed شوید و صفحه آن را فالو کنید. سپس پست مربوط به این ایردراپ را لایک و ریتوییت کنید و 5 نفر از دوستان خود را در توییتر در پست ریتوییتی خود، تگ کنید. اکنون نوبت به تلگرام می‌رسد و باید در گروه و کانال تلگرامی این پروژه عضو شوید. حال نوبت به شبکه دیسکورد می‌رسد و باید در گروه دیسکورد این پلتفرم نیز عضو شوید. در انتها فرم مربوط به شرکت در این ایردراپ را پر کنید. اطلاعات مورد نیاز برای پر کردن این فرم بسیار ساده است و شامل آی‌دی تلگرام، آی‌دی توییتر، آی‌دی دیسکورد و آدرس کیف‌پول متامسک بر بستر شبکه پالیگان می‌باشد.

این ایردراپ به صورت قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان عرضه خواهد شد و ارزش فعلی این ایردراپ برای برندگان، 100 دلار می‌باشد. شایان ذکر است که ارزش این توکن، با هولد کردن با احتمال بسیار بالایی رشد خواهد کرد زیرا در حال حاضر در فاز Private Sale قرار دارد و عرضه عمومی آن هنوز آغاز نشده است.

لینک توییتر:

https://twitter.com/metaxseed/status/1492166510529372165?t=ziH9wCN8Ii3FkUv4tLg7vg&s=19

لینک گروه تلگرام: https://t.me/metaxseed

لینک کانال تلگرام: https://t.me/metaxseed_ann

لینک دیسکورد: https://discord.gg/metaxseed

لینک فرم: فرم

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *