6 اردیبهشت, 1403 | April, 25, 2024
اخبار منتخب سردبیر

نویسنده معروف همچنان نسبت به بیت کوین خوش‌بین است

نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی توضیح داده است که چرا همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است. او منتظر است تا این کریپتوکارنسی کف جدیدی را آزمایش کند و سپس وارد شود . به گفته او بیت کوین می‌تواند به 9 هزار دلار برسد.

پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شد. این کتاب بیش از شش سال در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشته است. بیش از 32 میلیون نسخه از کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته‌شده‌است.

کیوساکی در توییتی نوشت: «من نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستم.» او اضافه کرد که منتظر بیت کوین است تا کف جدیدی را آزمایش کند. وی بیان کرد که این کف جدید می‌تواند 20 هزار دلار، 14 هزار دلار، 11 هزار دلار یا حتی 9 هزار دلار باشد.

نویسنده مشهور هنوز نسبت به بیت کوین خوش‌بین است

نویسنده مشهور توضیح داد که چرا هنوز نسبت به بیت کوین خوش بین است. کیوساکی توضیح داد که فدرال رزرو و وزارت خزانه‌داری سازمان‌های فاسد هستند و قبل از اینکه صداقت، راستی و تدبیر اخلاقی را به دست آورند، خود ویران خواهند شد.

هفته گذشته، کیوساکی توییت کرد که قبل از ورود به بیت کوین منتظر پایان است. در آن زمان، او انتظار داشت که کف آن حدود 17 هزار دلار باشد، اما بعداً گفت که حتی می‌تواند کمتر باش و به 11 هزار دلار برسد.

این اولین باری نیست که کیوساکی نسبت به دولت بایدن، خزانه داری و فدرال رزرو ابراز بی اعتمادی می‌کند. این نویسنده مشهور همچنین مدتی است که بیت کوین را به سرمایه‌گذاران توصیه می کند.

در ماه مارس، کیوساکی گفت که دلار آمریکا در شرف سقوط است و بایدن را به دلیل ایجاد تورم مقصر دانست. او طلا، نقره، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) را برای سرمایه‌گذاری در آن زمان توصیه کرد.

با این حال، کیوساکی همچنین قبلاً هشدار داد که کریپتو بدون مشکل نیست. او هشدار داد که در نهایت، دولت تمام رمزارزها را مصادره و آنها را به یک رمزارز دولتی تبدیل خواهد کرد. با این حال، او گفت که جنگ روسیه و اوکراین «به‌عنوان پناهگاه امن‌تری نسبت به پول‌های فیات جعلی دولت، کریپتو را بالا برده‌است».

منبع: bitcoin.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *