5 اردیبهشت, 1403 | April, 24, 2024
اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

همکاری بلک راک با صرافی کراکن برای صندوق سرمایه‌گذاری آنی بیت کوین

بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان اعلام کرد برای خدمات جدید رمزارز خود (صندوق سرمایه‌گذاری آنی بیت کوین)، از سرویس قیمتی بیت کوین شرکت CF Benchmarks استفاده خواهد کرد. شرکت CF Benchmarks از زیر مجموعه‌های صرافی کراکن محسوب می‌شود و سرویس Bitcoin Index آن برای ارائه قیمت بیت کوین (متشکل از میانگین قیمت BTC در صرافی‌های بزرگ دنیا) استفاده می‌شود.ک

به نقل از کوین دسک، ماه گذشته، شرکت بلک راک با صرافی کوین بیس همکاری کرد تا بتواند بیت کوین را به طور مستقیم در اختیار مشتریان نهادی خود قرار دهد. کمی بعد، این شرکت یک صندوق خصوصی بیت کوین برای سرمایه‌گذاران نهادی آمریکایی خود راه‌اندازی کرد.

سوی چونگ، مدیرعامل CF Benchmarks در این رابطه اظهار داشت:

راه‌اندازی صندوق بیت کوین بلک راک، نشانه‌ای از بلوغ کریپتو به عنوان یک کلاس دارایی است.

وی افزود:

CF Benchmarks، به عنوان یک ارائه‌دهنده معیارهای قوی با یکپارچگی بالا که شرکت‌های مدیریت دارایی را قادر می‌سازد تا ارزش محصولات مالی خود را ارزیابی کنند، مفتخر است این نقش اساسی را در کمک به تسهیل ورود سرمایه‌گذاران به کلاس دارایی نوپا و جدیدی ایفا کرده است.

اکنون بلک راک از این سرویس قیمتی استفاده خواهد کرد تا مطمئن باشد داده‌های معتبری را در اختیار مشتریان خود برای خرید و فروش BTC ارائه دهد.

CF Benchmarks زیر مجموعه مجموعه شرکت‌های Crypto facilities است. صرافی کراکن این مجموعه شرکت‌ها را در سال ۲۰۱۹ در معامله‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری خریداری کرد. هم صرافی کراکن و هم مجموعه Crypto facilities، هر دو زیر مجموعه شرکت Payward Inc هستند.

 منبع

coindesk

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *