31 فروردین, 1403 | April, 19, 2024
اخبار منتخب سردبیر

پروژه‌های متاورس با غول صنعت سرگرمی در ژاپن راه‌اندازی می‌شوند

نهادهای دولتی محلی ژاپن قرار است پروژه‌های متاورس را آغاز کنند و ممکن است از NFTها و آواتارها در فضای مجازی جدید استفاده کنند.

این برنامه ایتدا در یابو (Yabu)، شهری در استان هیوگو این کشور، جایی که مقامات محلی با یوشیموتو کوگیو، یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین بازیگران صنعت سرگرمی ژاپن، متحد شده‌اند، شروع می‌شود. یک فضای مجازی جدید برای شهر یابو تا پایان ژوئن سال جاری افتتاح خواهد شد و نام آزمایشی آن «شهر مجازی Yabu» خواهد بود.

این فضا ممکن است همانند پروژه های متاورس در سایر شهرهای آسیای شرقی مانند سئول که اواخر سال گذشته کار بر روی پروژه متاورس خود را آغاز کرد، تکامل یابد. اما پروژه Yabu ممکن است کمی متفاوت باشد زیرا احتمالاً به عنوان راهی برای معرفی شهر به گردشگران بالقوه استفاده می‌شود.

فضای Yabu دارای یک تفریح ​​مجازی از آبشار تماشایی Tendaki شهر و استراحتگاه ورزشی زمستانی Hachikogen خواهد بود.

این گزارش خاطرنشان کرد که این شرکت بر روی برنامه‌هایی برای ارتقای ابتکارات دولت محلی در سراسر کشور با استفاده از فهرست عظیم استعدادهای صنعت سرگرمی خود کار می‌کند، اما اکنون «در نظر دارد در سراسر کشور در متاورس نیز گسترش یابد.»

شهردار شهر، ساکا هیروسه گفت:

»من امکانات بی‌نهایت متاورس را احساس می‌کنم. فکر می‌کنم مردم می‌توانند زندگی Yabu را در فضای مجازی تجربه کنند و علاقمند شوند در تورهای دیدنی به اینجا بیایند.»

یوشیموتو کوگیو همچنین اعلام کرد که با پلتفرمی به نام «FANY X» به «کسب و کار آواتار متاورس» منشعب خواهد شد. این پلتفرم برای ایجاد آواتارهای سه بعدی بازیگران و خوانندگانی که با این شرکت قرارداد دارند استفاده خواهد شد. هنرمندان شرکت اجازه دارند در کمپین های تبلیغاتی در فضاهای متاورس مختلف ظاهر شوند.

این شرکت اضافه کرد که در حال بررسی امکان استفاده از NFT به عنوان ابزاری برای مدیریت آواتارها است.

منبع: crypto news

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *