6 اردیبهشت, 1403 | April, 25, 2024
اخبار منتخب سردبیر

کریم باقری هم وارد گود NFTبازان می‌شود

کریم باقری در اینستاگرام خود از انتشار یک مجموعه NFT ( Non-Fungible Token) از  لحظارت ماندگار دوران حرفه‌ای خود در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس خبر داد. کریم بخشی از عواید فروش این کار را صرف امور خیریه خواهد کرد. وی در بخشی از پیام خود گفت:

«با ظهور و پیشرفت فناوری‌های نوین در دنیا بخصوص در حوزه بلاک چین و توکن‌های غیرمثلی (NFT)، تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در ایران در حوزه ورزش، مالکیت معنوی این لحظات ماندگار و تاریخی را در قالب مجموعه‌ای با ارزش در دنیای دیجیتال به ثبت رسانده و با هواداران به اشتراک بگذاریم.»

 

شما هم می‌توانید از هر اثر هنری و یا هر چیزی که فکر می‌کنید خاص است و خریدار دارد، NFT بسازید و به فروش برسانید. علی‌رغم اینکه توکن‌های NFT یک نوع دارایی دیجیتال به حساب می‌آیند، برای ساخت، خرید و یا فروش آن به علم کامل ارزهای دیجیتال نیازی ندارید. همین که یک کیف پول و مقداری ارز اتریوم داشته باشید می‌توانید در این بازار فعال باشید.

مهم‌ترین بازارها برای خرید و فروش این توکن بازارهای زورا (Zora)، ریربل (Rarible)، سوپر ریر (SuperRare)، نیفتی گیتوی (Nify Gateway)، اوپن سی (OpenSea) هستند. در این بازارهای می توانید NFTهای خود را برای فروش قرار دهید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *