30 اردیبهشت, 1403 | May, 19, 2024
اخبار

فوربس از سرمایه‌گذاری استراتژیک 200 میلیون دلاری بایننس خبر داد

فوربس (Forbes) یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای و انتشاراتی همراه با شرکت سهامی خاص Magnum Opus از سرمایه‌گذاری استراتژیک 200 میلیون دلاری بایننس، یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان زیرساخت ارزهای دیجیتال و بلاکچین خبر دادند.

آن‌ها اعلام کردند که قصد دارند یک ادغام تجاری را دنبال کنند که انتظار می‌رود سه ماهه اول سال 2022 این کار نهایی شود. بدین طریق فوربس با خرید Magnum Opus و ادغام با آن به یک شرکت سهامی عام در بورس نیویورک تبدیل می‌شود که تحت نماد “FRBS” معامله می‌شود. این اعلان عمومی فوربس را قادر می‌سازد تا روی تحول دیجیتال موفقیت‌آمیز خود سرمایه‌گذاری بیشتری کند و از فناوری و اطلاعات مبتنی بر داده‌ها برای ایجاد مخاطبانی که مشارکت عمیق‌تری دارند و با جریان‌های درآمدی با کیفیت بالا هم مرتبط هستند استفاده کند.

سرمایه‌گذاری استراتژیک بایننس از طریق تعهد قراردادهای اشتراک بایننس خواهد بود. این قرارداد حاکی از تعهدات 200 میلیون دلاری بایننس در سرمایه‌گذاری خصوصی 400 میلیون دلاری در صندوق‌های سهام عام (PIPE) است.

انتظار می رود فوربس با کمک Magnum Opus و بایننس ارزش‌های تجاری و سازمانی خود را به حداکثر برساند. Forbes می‌تواند از پشتوانه فناوری و تجزیه و تحلیل اختصاصی خود برای تبدیل خوانندگان به مشتریان بلندمدت و مشتاق پلتفرم خود استفاده کند. همچنین این شرکت می‌تواند از طریق حق عضویت و اشتراک‌های دوره‌ای برای محتوای پرمیوم پلتفرم و ارائه محصول بسیار هدفمند سود ببرد.

مایک فدرل، مدیر عامل فوربس گفت:

«فوربس متعهد به ابهام زدایی از پیچیدگی‌ها و ارائه اطلاعات مفید در مورد فناوری‌های بلاکچین و همه دارایی‌های دیجیتالی نوظهور است. با سرمایه‌گذاری بایننس در فوربس، ما اکنون تجربه، شبکه و منابع صرافی پیشرو در جهان و یکی از موفق‌ترین مبتکران بلاکچین را داریم. فوربس که در حال حاضر منبعی برای افراد علاقه‌مند به دنیای در حال ظهور دارایی های دیجیتال است، با کمک بایننس می‌تواند به یک رهبر واقعی در این زمینه تبدیل شود.

Changpeng “CZ” Zhao، بنیانگذار و مدیر عامل Binance، گفت:

«همانطور که وب 3 و فناوری‌های بلاکچین رو به جلو حرکت می‌کنند و بازار کریپتو بالغ می‌شود، رسانه هم برای ایجاد درک و آموزش گسترده مصرف‌کننده یک عنصر ضروری است. همانطور که فوربس به یک پلتفرم  اطلاعات سرمایه گذاری سطح بالاتر تبدیل می‌شوند، ما مشتاقانه منتظر تقویت ابتکارات دیجیتال در این رسانه هستیم.»

منبع

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *