6 مرداد, 1403 | July, 27, 2024
اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، لغو SAB 121 را وتو کرد.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده گفت که او این قطعنامه را وتو کرده است زیرا “از اقداماتی که رفاه مصرف کنندگان و سرمایه گذاران را به خطر می اندازد، حمایت نخواهد کرد.”

 

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، قطعنامه ای را که می توانست بولتن حسابداری کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) (SAB) شماره 121 را لغو کند وتو کرده است. این تصمیم بحث برانگیز بلافاصله با انتقاد صنعت ارزهای دیجیتال روبرو شد.

 

گروه حامی ارزهای دیجیتال انجمن بلاک چین در پستی در 31 مه X پس از اینکه بایدن استدلال کرد که به چالش کشیدن دستورالعمل های پیشنهادی باعث می شود، ما ناامید هستیم که مدیر اکثریت دو حزبی در هر دو مجلس کنگره را که آسیب های ایجاد شده توسط SAB 121 را تشخیص داده اند، رد کند. به خطر انداختن اختیارات SEC

 

بایدن در نامه رسمی 31 ماه مه در پاسخ به رای کنگره به لغو دستورالعمل‌های حسابداری ارزهای دیجیتال که مؤسساتی را ملزم به نگهبانی دارایی‌های رمزنگاری می‌کند، نوشت: «این تغییر قضاوت در نظر گرفته شده کارکنان SEC به این ترتیب خطر تضعیف مقامات گسترده‌تر SEC در مورد شیوه‌های حسابداری را به همراه دارد. برای ثبت دارایی های کریپتو به عنوان بدهی در ترازنامه خود.

 

بایدن افزود: “دولت من از اقداماتی که رفاه مصرف کنندگان و سرمایه گذاران را به خطر می اندازد، حمایت نخواهد کرد.”

 

 

این دستورالعمل‌ها قرار بود در 11 آوریل اجرایی شوند، اما با واکنش شدید جامعه ارزهای دیجیتال و قانون‌گذاران مواجه شدند.

 

قانونگذاران و جامعه کریپتو مواضع خود را روشن می کنند:

قانونگذاران در مجلس نمایندگان با اختلاف 228 رای موافق در برابر 182 رای به لغو دستورالعمل SEC دادند و این لایحه را به سنا تصویب کردند. زمانی که سناتورها به آنجا رسیدند، رأی مجلس را تکرار کردند و با اختلاف قابل توجهی، 60-38 رأی، SAB-121 را لغو کردند.

 

جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال ناامیدی خود را از این تصمیم در رسانه‌های اجتماعی ابراز کردند و استدلال کردند که این تصمیم تنها نوآوری را خفه می‌کند و در یک زمان حساس مانع از صنعت می‌شود. کودی کربن، مدیر ارشد سیاست اتاق دیجیتال در پستی در 31 می X اظهار داشت: “این سیلی به نوآوری و آزادی مالی است.”

 

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، افزود: «این که بگوییم این امر از این کاخ سفید بسیار ناامیدکننده است – در یک زمان بسیار مهم – دست کم گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *