6 مرداد, 1403 | July, 27, 2024
اخبار تکنیکال فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

چرا بیش از 50 درصد از دارندگان ADA ممکن است در سود بروند؟

قیمت ADA برای رسیدن به 0.50 دلار آماده به نظر می رسید، در صورت تحقق، نسبت دارندگان ضرر به زیر 55 درصد کاهش می یابد. تعداد نهنگ ها از سطح سال 2021 عبور کرد که نشان می دهد قیمت ممکن است بعداً به 3 دلار برسد.

 

در یک حرکت شگفت‌آور، Cardano [ADA] تبدیل به دارایی با بهترین عملکرد در بین 10 ارز دیجیتال برتر شد. در زمان انتشار، ADA با 0.48 دلار تغییر کرد که نشان دهنده افزایش 7.28 درصدی در 24 ساعت گذشته است. با این حال، یک چیز وجود داشت که می توانست تغییر کند – و آن درصد دارندگان پول است. در زمان انتشار، داده‌های IntoTheBlock نشان داد که تنها 40 درصد از دارندگان ADA در سود هستند. در حالی که، 55 درصد از کسانی که این کوین را در اختیار داشتند در ضرر هستند.

 

بسیاری از آدرس ها آماده ارائه پشتیبانی هستند:

اما اگر قیمت Cardano به افزایش خود ادامه دهد، این نسبت ممکن است تغییر کند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، قیمت توکن باید به قیمت متوسط ​​0.49 دلار برسد. در این مرحله، 65590 آدرس، 792.58 میلیون توکن را در حالی که قیمت بین 0.48 تا 0.50 دلار بود، به دست آوردند.

 

با نگاهی به چیزهای زنجیره ای، ADA ممکن است بر مقاومت بالقوه 0.50 دلار غلبه کند. یکی از دلایل این امر حجم کاردانو بود. حجم کاردانو به بالاترین سطح هفتگی 460.77 میلیون دلار رسید. افزایش حجم نشان دهنده افزایش علاقه به ADA است. علاوه بر این، اگر حجم در کنار قیمت به افزایش خود ادامه دهد، حرکت پیش‌بینی‌شده به 0.50 دلار ممکن است در مدت کوتاهی انجام شود.

 

Cardano's volume surges while the price also increases

 

در این صورت، ممکن است باور به پتانسیل توکن افزایش یابد. به این ترتیب، 0.50 دلار می تواند یک پشتیبانی جدید برای ADA باشد در حالی که هدف این کوین ارزش بالاتری است.

 

آیا ADA می تواند دوباره به 3 دلار برسد؟

علاوه بر این، پتانسیل طولانی مدت توکن امیدوارکننده به نظر می رسد. اما تا زمانی که چرخه فعلی بازار همانطور که در برخی از گوشه ها ذکر شد به اوج نرسد، این امر صادق است. در زمان انتشار، خرده فروشی 71.91 درصد از کل عرضه ADA را در اختیار داشت. سرمایه گذارانی که موقعیت متوسط ​​معقولی در کریپتو دارند، 19.47 درصد از عرضه را در اختیار داشتند و در نهایت، نهنگ های ADA مالک 6.82٪ آن بودند، آخرین باری که نهنگ ها چیزی نزدیک به 8 درصد از کل گردش کاردانو را داشتند در سال 2021 بود.

 

The supply held by Cardano whales is increasing

 

همچنین در همین زمان بود که قیمت ADA به 3.09 دلار رسید. تا سال 2022، بازار نزولی بیشتر این نهنگ‌ها را مجبور کرد تا از دارایی خود پول نقد کنند. اما با افزایش انباشت زیاد، ADA ممکن است تلاش کند تا اوج را دوباره بررسی کند.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *