28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار منتخب سردبیر

سامسونگ از دنیای متاورس جدید، «My House» رونمایی کرد

با راه‌اندازی خانه من (My House) در ماه گذشته بر روی پلتفرم ZEPETO، سامسونگ به متاورس پیوست. My House مکانی مجازی در متاورس ZEPETO است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی سامسونگ ، مبلمان، منسوجات و موارد دیگر را به دلخواه خود بسازند. سامسونگ این پلتفرم را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد و به سرعت در بین کاربران ZEPETO محبوب شد.

سامسونگ امروز فاش کرد که ماژول مجازی My House در متاورس تا 28 ژانویه بیش از 4 میلیون بازدیدکننده داشته است. این رقم کمتر از یک ماه پس از عرضه My House سامسونگ در متاورس ZEPETO ثبت شد.

عصر تجربه دیجیتال همه‌جانبه 

سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد همکاری های خود را با سایر صنایع گسترش دهد تا با رشد سریع ارزهای دیجیتال و متاورس همراه باشد. این شرکت قبلاً یک نسخه مجازی از 837 فروشگاه شاخص خود در Decentraland واقع در خیابان واشنگتن 837 در منطقه Meatpacking منهتن ساخت. در همین حال، فروشگاه مجازی  Samsung 837X  فقط برای مدت محدودی قابل دسترسی خواهد بود. یانگ هی لی، رئیس مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ، گفت:

«با موفقیت My House، ما به دنبال تعامل بیشتر با نسل هزاره و نسل Z از طریق به حداکثر رساندن تجربیات متاورس مشتریان هستیم.»

My House، در ارتباط با ZEPETO، همتایان جوان پایگاه مشتریان خود، به ویژه نسل Z (نسل زد یا نسل نت به افرادی گفته می شود که از کودکی روند پیشرفت اینترنت و تکنولوژی را دیده‌اند) و جوانان هزاره (نسل هزاره متولدین دهه ی 80 تا پایان 90 میلادی هستند) را هدف قرار داد. تعداد کاربرانی که تا کنون از اپلیکیشن موبایل زپتو از طریق فروشگاه گوگل پلی استفاده کردند، از مرز ۴ میلیون نفر هم گذشت. این بزرگترین دستاورد در میان خدمات مرتبط Zepeto است.

سامسونگ این پلتفرم را به‌عنوان «تجربه‌ای برای تزئین فضا» توصیف می‌کند. در این برنامه کاربران می‌توانند خانه‌های خود را با استفاده از اشیاء مختلفی که در نمایش مجازی به تصویر کشیدند، چیدمان و طراحی کنند. این شرکت الکترونیکی در تلاش است تا در تجارت متاورس سرمایه‌گذاری کند تا اقلام فعلی خود را توسعه دهد و یک سیستم فناوری در میان انواع لوازم خود ایجاد کند.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *