6 مرداد, 1403 | July, 27, 2024
اخبار تکنیکال فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

بیت کوین با وجود کاهش 3 درصدی قیمت بیت کوین، بهترین ماه می خود را از سال 2019 تاکنون داشته است.

اقدام قیمت بیت کوین شاهد حرکت های دستکاری به سمت بسته شدن ماهانه است، به طوری که گاوهای بیت کوین نمی توانند یک چرخش مقاومت کلیدی را در زمان ایجاد کنند.

 

بیت کوین در 1 ژوئن با قیمت 67500 دلار معامله شد، زیرا نوسانات قیمت بیت کوین در آخرین لحظه به قیمت مقاومت کلیدی برای گاوها تمام شد.

بیت کوین توانسته است 11 درصد سود ماهانه را حفظ کند:

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت کوین/دلار آمریکا در بسته شدن ماهانه پس از بهبودی از پایین‌ترین سطح هفتگی، ثابت است. اینها به دلیل نگرانی‌ها در مورد هک صرافی ارزهای دیجیتال در ژاپن و همچنین حرکت‌های «غارتگرانه» معامله‌گران با نزدیک شدن به تعطیلات ماهانه بود.

 

 

داده‌های اقتصاد کلان ایالات متحده در قالب شاخص هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) علیرغم اینکه انتظارات بسیار پایین‌تر بود، نتوانستند به‌طور قابل‌توجهی روحیه را بهبود بخشند و نشان می‌دهند که تورم در حال کاهش است.

 

معامله‌گر معروف Skew در آن زمان در به‌روزرسانی‌ای در X (توئیتر سابق) نوشت: «قیمت پیش از قیمت PCE عمدتاً به دلیل رها شدن در خود رویداد تغییر کرده است».

 

«بسیار مهم است که جریان‌های بازار در حال توسعه را از اینجا ببینیم، به‌ویژه جریان‌های نقطه‌ای – قیمت پیشنهادی + تقاضا برای بالاتر مورد نیاز است. پایین می‌تواند بعداً برخی از پرچین‌های فومو را ببیند که به یک تله منتهی می‌شوند.»

 

 

در این رویداد، بیت کوین در حدود 66650 دلار معکوس شد و بسته شد که سود ماهانه ماه می را 11 درصد نشان داد. میشائل ون دی پوپ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری MNTrading، متعاقباً خلاصه کرد: «بیت کوین در اینجا به خوبی در حال تثبیت است.

 

بازارها در تعادل هستند و به آرامی برای حرکت صعودی بیشتر بیدار می شوند. منطقه حیاتی برای نگهداری با 66 هزار دلار.

 

 

“بازی های نهنگ قاتل” قیمت BTC را شکل می دهد:

با بررسی عمیق‌تر آخرین رفتار قیمت بیت‌کوین، منابع تجاری، شاخص‌های مواد، تقصیر نوسانات را به شدت متوجه نهنگ‌های بیت‌کوین می‌کنند. معامله گران حجم بزرگ تا پایان ماهانه با نقدینگی بازی کردند، که منجر به تلاشی ناموفق برای پرداخت 69000 دلار برای حمایت شد. پیش از این، کیت آلن، یکی از بنیانگذاران Material Indicators، گفته بود که انجام این کار به موقع پایانی «حماسی» برای ماه می خواهد بود.

 

یک نهنگ قاتل یک آجر از نقدینگی بیت کوین را در بازار رها کرد و فتیله ای بالاتر از 69 هزار دلار را چکش کرد. اکنون، پشتیبانی 67 هزار دلاری در حال بهره برداری است و ما هنوز شاهد افزایش نقدینگی جدید به بالای 65 هزار دلار نیستیم.» در پستی در X توضیح داده شده است.

 

“لرزش بزرگ ادامه دارد.”

 

 

نمودار همراه، سطوح نقدینگی جفت BTC/USDT را در بزرگترین صرافی جهانی بایننس، همراه با حجم از گروه‌های نهنگ مختلف نشان می‌دهد.

آلن این حرکات را “بازی نهنگ قاتل در عمل” توصیف کرد.

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *