17 اردیبهشت, 1403 | May, 6, 2024
اخبار

چرا بازی متاورس MANA از بیت‌کوین و اتریوم بهتر عمل می‌کند؟

پلتفرم دنیای مجازی مبتنی بر اتریوم Decentraland (MANA) در اواخر روز دوشنبه در میان خوش‌بینی‌های متاورس عملکرد بهتری نسبت به بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال داشت.

چرا MANA در حال رشد است؟

با اینکه ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهانی در 1.7 تریلیون دلار ثابت ماند، MANA در کنار سایر بازی‌های Metaverse مانند The Sandbox (SAND) و Enjin Coin (ENJ) در زمان انتشار این مقاله در روندی رو به بالا حرکت میکند.
MANA در میان معامله‌گران خرده‌فروشی با روند رو به رشد توکن در Stocktwits مورد توجه قرار گرفت. این توکن همچنین در وب سایت ردیابی قیمت CoinMarketCap نیز رو به رشد است.

رپر معروف Ice Cube روز دوشنبه از طریق توییتی یک “تور با راهنما” در Decentraland ارائه کرد. این هنرمند گفت که بازدیدکنندگان می‌توانند باحال‌ترین نمایش شهر را با عنوان «انسان در برابر ماشین» ببینند که شامل آثار او و ترور جونز، نقاش سنتی است.  ترور جونز می‌گوید شیفته همکاری‌ هنر و فناوری است.

 

دوست دارید یک تور با راهنما در @decentraland داشته باشید؟
تاریخ رزرو: سه شنبه، 1 فوریه از ساعت 5-6 بعد از ظهر به وقت UTC
از جذاب‌ترین نمایش شهر، مرد در برابر ماشین، با هنر trevorjonesart @icecube@ که توسط پارکور V_A_L_I_A_N_T@ ساخته شده است، دیدن کنید- یک جایزه دریافت کنید. جزئیات در https://t.co/9TXo6BoXs7 pic.twitter.com /v6oshtVjVp

Ice Cube (@icecube) January 31, 2022—

 

کارناوال سال نو چینی توسط آزمایشگاه متاورس  نیز در دسنترالند برگزار می شود.

 

سال ببر مبارک! سال نو چینی مبارک! برای شما سلامت و موفقیت آرزو می کنم! https://t.co/Fg0sff2BJJ

 Decentraland (@decentraland) January 31, 2022—

 

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *