29 اردیبهشت, 1403 | May, 18, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری تکنیکال فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

توکن سوزی شیبا اینو (SHIB) باعث افزایش بی سابقه قیمت شد.

جامعه Shiba Inu اخیراً درگیر سوزاندن قابل توجه دیگری از سکه های SHIB شده است که با افزایش قابل توجه قیمت سکه در بازار مطابقت دارد. به‌روزرسانی اخیر از ردیاب Shibburn شروع این مرحله سوختن جدید را برجسته کرد که منجر به کاهش قابل توجه سکه‌های SHIB در گردش و افزایش قیمت سکه تا بیش از 12 درصد شد. این فعالیت باعث ایجاد هیجان و حدس و گمان قابل توجهی در بین سرمایه گذاران و ناظران بازار شده است.

 

جزئیات توکن سوزی اخیر SHIB:

 

در آخرین رویداد سوزاندن، در مجموع خیره کننده 29،199،627 سکه SHIB برای همیشه از گردش خارج شد. شایان ذکر است، بزرگترین تراکنش های سوخت امروز شامل 14,943,135 و 10,006,280 سکه SHIB بود. این کاهش شدید عرضه به افزایش سرسام آور نرخ سوخت کمک کرد که نسبت به روز گذشته 1009 درصد افزایش یافت.

 

پیشرفت های فناوری در سوزاندن توکن:

 

در اوایل سال 2024، تیم SHIB آزمایش روش جدیدی را برای سوزاندن خودکار سکه ها در شبکه آزمایشی Shibarium آغاز کرد. این سیستم از هزینه‌های انباشته گاز استفاده می‌کند، که در آن هزینه‌های تراکنش پرداخت شده در توکن‌های BONE تا حدی به SHIB تبدیل می‌شود و برای سوزاندن کیف پول‌ها ارسال می‌شود و عملاً آنها را از دسترس خارج می‌کند. هدف این روش ارائه یک مکانیسم سوختن مداوم و خودکار برای حمایت از ارزش سکه در طول زمان است.

 

بینش و اقدامات آینده:

 

افزایش کنونی قیمت SHIB می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را نسبت به طرح‌های سوزاندن مداوم افزایش دهد. سوزاندن خودکار ممکن است به یک استراتژی مهم در مدیریت تورم و مشکلات عرضه سکه تبدیل شود. مشارکت جامعه در معاملات خرید نقش اساسی در فراوانی و حجم سوختگی دارد.

 

نتیجه:

 

همانطور که این تحولات آشکار می شود، جامعه به شدت مراقب زمان و تأثیر سوختگی های آینده است. لوسی افسر بازاریابی و ریوشی خالق هر دو بر اهمیت مشارکت جامعه در معاملات خرید برای تسهیل سوختگی های مداوم تاکید کرده اند. با وجود عقب نشینی اخیر قیمت پس از افزایش، انتظار می رود این مکانیسم های سوزاندن نقش کلیدی در استراتژی قیمت گذاری SHIB و موقعیت بازار در حرکت رو به جلو ایفا کنند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *