23 اردیبهشت, 1403 | May, 12, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

چند چیز که دارندگان SHIB باید در مورد Shibarium بدانند.

بلاک چین لایه 2 (L2) Shiba Inu [SHIB] Shibarium در حال آماده سازی برای هارد فورک آینده بود که هدف آن افزایش سرعت شبکه و مقرون به صرفه تر کردن آن بود. براساس CoinMarketCap، توکن بومی در 24 ساعت گذشته 3.23 درصد افزایش یافت.

 

شیباریوم ارتقا یافته:

در یک پست وبلاگ که توسط لوسی، سرپرست بازاریابی Shiba Inu در پلتفرم اجتماعی X به اشتراک گذاشته شد، مشخص شد که هارد فورک در 2 می اجرا خواهد شد. هارد فورک به عنوان یک تغییر اساسی در بلاک چین تعریف می شود که منجر به ایجاد نسخه جدیدی از شبکه می شود. این تغییرات با گذشته سازگار نیستند و همه کاربران باید شبکه خود را برای ادامه مشارکت در شبکه ارتقا دهند.

 

شیبا اینو که آن را «ارتقای دگرگون‌کننده» می‌نامد، ادعا کرد که نسخه جدید زمان‌های پردازش بلوک را در شیباریوم افزایش می‌دهد و در نتیجه سرعت تراکنش را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، این پیشرفت‌ها تغییرات کارمزد معاملات را در دوره‌های اوج تقاضا تثبیت می‌کند و آنها را قابل پیش‌بینی‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کند.

 

ایالت شیباریوم:

Shibarium که در آگوست 2023 راه اندازی شد، یک تلاش برنامه ریزی شده توسط اکوسیستم Shiba Inu برای بالا رفتن از ریشه های memecoin خود و افزودن ابزار بیشتر به سکه های خود مانند SHIB و Bone ShibaSwap [BONE] بود.

داده‌های Shibarium Explorer نشان داد تا زمان نگارش این مقاله، شبکه L2 حدود 415.8 میلیون تراکنش را انجام داده است و دسامبر 2023 ثابت شد که نقطه عطف در مسیر است. از دسامبر، تراکنش های تجمعی 103 برابر افزایش یافته است. با این حال، این دوره همچنین شاهد نوسانات زیادی در کارمزدها بود که در نمودار زیر مشاهده می شود. هارد فورک آینده برای جلوگیری از تکرار موقعیت های مشابه بود.

 

Shibarium stats

 

 

SHIB به شیرجه رفتن؟

 

بهبود در اکوسیستم Shibarium می تواند بر SHIB تاثیر بگذارد زیرا این دو به طور مستقیم به هم مرتبط بودند. هر تراکنش Shibarium به طور خودکار منجر به سوختن برخی از SHIB ها می شود. با این حال، طبق تحلیل AMBCrypto از داده‌های Santiment، میم کوین در معرض خطر فشار فروش قریب‌الوقوع قرار داشت. عرضه در صرافی ها در روزهای اخیر به طور پیوسته افزایش یافت، در حالی که معاملات نهنگ نیز در حال افزایش بود.

 

SHIB sell pressure

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *