31 اردیبهشت, 1403 | May, 19, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

نهنگ‌های شیبا اینو در حال حرکت: 5 تریلیون توکن SHIB به کجا می‌روند؟

علاقه مندان و کارشناسان کریپتو به دلیل اهمیتی که می توانند در قیمت گذاری داشته باشند، اغلب مراقب معاملات زنجیره ای بزرگ هستند. فعالیت نهنگ معمولاً یک شاخص کلیدی برای حرکت قیمت است و حرکت اخیر 5 تریلیون توکن Shiba Inu (SHIB) می تواند حرکت های بالقوه بازار را پیش بینی کند.

 

در حالی که ناظران در مورد پیامدهای بالقوه این تراکنش های بزرگ فکر می کنند، ETFSwap (ETFS) به طور قابل توجهی در پیش فروش افزایش یافته است و سرمایه گذاران گمان می کنند که این وجوه SHIB ممکن است به سمت ETFSwap (ETFS) تغییر کند.

 

مشاهده فعالیت نهنگ در شیبا اینو (SHIB) در میان اقدام بی ثبات قیمت:

 

Shiba Inu (SHIB)، دومین میم کوین بزرگ در بازار کریپتو و محبوبیت برای رالی باورنکردنی خود در سال 2021، افزایش فعالیت نهنگ ها را تجربه کرده است. گزارش های اخیر نشان دهنده افزایش 268 درصدی فعالیت نهنگ ها در چند هفته گذشته است. مشخص شده است که حجم معاملات بزرگ، شامل تمام تراکنش‌های بالای 100000 دلار، در 24 ساعت به 98.12 میلیون دلار رسیده است.

 

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، تعداد تراکنش‌های عمده در شیبا اینو (SHIB) از 1.07 تریلیون SHIB در 28 آوریل به 4.17 تریلیون SHIB در 29 آوریل افزایش یافت. حرکات در SHIB برای سود. علاوه بر این، فعالیت تجاری در Shiba Inu (SHIB) با توجه به اکوسیستم گسترده بازی‌ها، پلتفرم‌های DeFi، راه‌حل بلاک چین لایه ۲ و سایر موارد استفاده کاربردی موجود، با جامعه فعال میم کوین طنین‌انداز می‌شود.

 

شیبا اینو (SHIB) در نمودار سالانه با بیش از 100 درصد افزایش در سال گذشته همچنان در روند مثبت خود باقی مانده است، زیرا میم کوین همچنان بهترین انتخاب برای چندین دوستدار میم کوین است. با این حال، ETFSwap (ETFS)، یک پروژه ابزار مبتنی بر اتریوم، توجه سرمایه گذاران رمزارز را به خود جلب کرده است.

 

پیش فروش ETFSwap (ETFS) در میان نوسانات بازار به اوج خود ادامه می دهد:

 

ETFSwap (ETFS) در چند روز گذشته تحت تأثیر نوسانات بازار قرار نگرفته است زیرا خریداران اولیه پیش فروش از این فرصت نادر استفاده می کنند و فعالیت های اخیر بازار در پیش فروش مداوم اهمیت چندانی نداشته است. با این حال، کارشناسان پیشنهاد می کنند که افزایش فعالیت نهنگ ها در شیبا اینو (SHIB) می تواند پیشروی برای حرکت های بالقوه برای ETFSwap (ETFS) باشد.

 

ETFSwap (ETFS) یک پلتفرم جدید برای بازتعریف تجارت ETF در زنجیره، بازارسازی، تجارت دائمی و چندین راه حل DeFi دیگر است. با استفاده از بلاک چین، این پلتفرم جدید امکان دسترسی جهانی به ETF از چندین صنعت را فراهم می کند. این ETF ها در بلاک چین نشان داده می شوند و توسط اوراق بهادار واقعی خریداری شده از بازارهای سنتی پشتیبانی می شوند.

 

علاوه بر این، این ETF های توکن شده تبدیل آسان به ارزهای دیجیتال، تسویه حساب سریع، دسترسی به نقدینگی برای کاوش در بازار کریپتو و بسیاری موارد دیگر را تسهیل می کنند. ETFSwap (ETFS) ترکیبی عالی از امور مالی متمرکز و غیرمتمرکز ایجاد می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا سبدهای خود را در انواع دارایی‌های مختلف متنوع کرده و ترجیحات خود را با ابزارهای معاملاتی پیشرفته تنظیم کنند.

 

این بازار جدید برای دارایی‌های توکن‌شده در چند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است و با نزدیک شدن به روند صعودی ارزهای دیجیتال، برای رشد گسترده آماده است. مشارکت غول‌های صنعتی مانند BlackRock، Grayscale، FIdelity و چندین موسسه با تریلیون‌ها دلار دارایی تحت مدیریت، چشم‌انداز این بازار را افزایش داده است.

 

انتظار می‌رود ETFS، توکن اصلی پلتفرم، پس از فهرست شدن در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز، به‌صورت تصاعدی افزایش یابد و سرمایه‌گذاران برای حداکثر بازده به خرید ادامه دهند. ETFS دارای چندین مزیت برای دارندگان آن است، از جمله اکوسیستم مبتنی بر پاداش و ارزش سهام، و انتظار می‌رود ارزش توکن با گسترش پلتفرم برای کاربران و سرمایه‌گذاران بیشتر افزایش یابد. ETFS همچنین به ابزارهایی در پلتفرم ETFSwap خدمات می دهد، مانند پرداخت هزینه، توکن های حاکمیتی، پاداش ها و قابلیت تبدیل با دارایی های ETF.

 

پیش فروش مداوم ETFSwap (ETFS) اولین ورود را به سرمایه گذاران ارائه می دهد و این می تواند یک سرمایه گذاری متحول کننده زندگی برای خریدارانی باشد که به اندازه کافی زود وارد می شوند. کارشناسان معتقدند ETFSwap (ETFS) پتانسیل افزایش 5000 درصدی را دارد، به ویژه به عنوان پلتفرم برتر برای راه حلی مانند این.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *