26 اردیبهشت, 1403 | May, 15, 2024
اخبار منتخب سردبیر

رئیس CFTC از مصرف انرژی بیت کوین انتقاد کرد

راستین بهنام، رئیس CFTC (کمیسیون معاملات آتی کالا) از مصرف بیش از حد انرژی بیت کوین ابراز تاسف کرد.

الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) بیت کوین به مقدار زیادی انرژی برای حل وظایف پیچیده ریاضی نیاز دارد.

این رگولاتور معتقد است که صنعت باید به سمت اثبات سهام (PoS) حرکت کند، یک مکانیزم اجماع جایگزین که انرژی بسیار کمتری مصرف می کند.

رئیس CFTC از ایده افشای میزان مصرف انرژی یک ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

بهنام اشاره کرده است که در میان نگرانی‌های فزاینده در مورد مصرف بیش از حد انرژی بیت‌کوین، توسعه‌دهندگان بیشتری روی پروژه‌های PoS کار می‌کنند.

کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل، اخیراً یک کمپین مشترک با صلح سبز راه اندازی کرده است تا از توسعه دهندگان بیت کوین بخواهد که تغییر کدی را اعمال کنند که مصرف انرژی بیش از حد این ارز دیجیتال را کاهش دهد.

در حال حاضر ماینرها در حال کاوش برای منابع جایگزین انرژی هستند. برخی می‌گویند انرژی خورشیدی آینده استخراج ارزهای دیجیتال است.

برخی از ماینرها در حال آزمایش مهار گاز طبیعی اضافی از سایت‌های حفاری نفت و گاز هستند. با این حال، هنوز هم به سختی می‌توان این مقدار انرژی مورد نیاز را تعیین کرد. علاوه بر این، این می‌تواند منجر به حفاری بیشتر شود لذا طرح خوبی در مقیاس بزرگ نیست.

تنظیم‌کننده‌ها در حال حاضر به تحریم استخراج ارزهای دیجیتال برای محافظت از بخش برق ادامه خواهند داد. در نهایت، استخراج ارزهای دیجیتال باید به شدت شروع به کاوش و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر کند، زیرا این امر یکی از بهانه‌های رگولاتورها را کم می‌کند و به آنها امکان می‌دهد رمزارزها مانند بیت‌کوین را به عنوان یک ارز قانونی در نظر بگیرند.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *