31 اردیبهشت, 1403 | May, 20, 2024
اخبار اخبار فوری مقالات منتخب سردبیر

کیف پول Exodus هم گرفتار سازمان بورس اوراق بهادر آمریکا شد.

این شرکت اواخر چهارشنبه اعلام کرد که شرکت کیف‌پول‌های رمزنگاری Exodus Movement، طبق برنامه‌ریزی‌شده در روز پنجشنبه در NYSE American، بازار برادر و برادر بورس اوراق بهادار نیویورک، عرضه نخواهد شد.

 

NYSE American روز چهارشنبه به Exodus گفت که کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همچنان در حال بررسی بیانیه ثبت Exodus هستند، که طبق بیانیه مطبوعاتی Exodus، شرکت گفت که در پایان آوریل اجرایی شده است.

 

این شرکت در اوایل این هفته اعلام کرد که Exodus قرار بود از معاملات OTC (فوربورس) صعود کند و سهام عادی کلاس A آن تا پایان روز چهارشنبه به معامله در OTCQX ادامه دهد. سهام عادی آن اکنون در OTCQX به تجارت ادامه خواهد داد. در بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه آمده است: «شرکت ممکن است در تاریخ آتی پس از تکمیل بررسی بیانیه ثبت نام توسط کارکنان SEC، در فهرست شدن در بورس اوراق بهادار ملی تجدید نظر کند.

 

جی پی ریچاردسون، مدیر عامل Exodus در اوایل این هفته در توییتی گفت: «با گسترش پایگاه سهامداران جهانی و افزایش نقدینگی سهام، Exodus باعث ایجاد ارزش بلندمدت برای سرمایه‌گذاران ما می‌شود». در بیانیه روز چهارشنبه، ریچاردسون گفت که شرکت از این تصمیم لحظه آخری شگفت زده و سردرگم شده است.

او گفت: “ما امیدواریم که کمیسیون بورس و اوراق بهادار به تعهد خود مبنی بر رفتار با ما همانطور که قانون مد نظر دارد عمل کند. Exodus در طول این فرآیند کاملاً شفاف و پاسخگو بوده است و ما انتظار داریم که در این مورد یک راه حل سریع اتخاذ شود.” در عین حال، ما به ارائه بهترین خدمات و ارزش ممکن برای مشتریان و سهامداران خود ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *