20 اردیبهشت, 1403 | May, 9, 2024
اخبار منتخب سردبیر

مدیر عامل WarnerMedia: بلاک چین آینده هالیوود است

جیسون کیلار که نزدیک به دو سال پیش توسط AT&T (بزرگ‌ترین شرکت مخابرات تلفن ثابت، سرویس‌دهنده اینترنت پهن‌باند، اشتراک تلویزیون اینترنتی و دومین اپراتور شبکه تلفن همراه آمریکا) به عنوان مدیر عامل WarnerMedia (شرکت پخش‌های تلویزیونی) منصوب شد، روز سه شنبه به نیروی کار این شرکت اطلاع داد که پس از پایان ادغام این غول سرگرمی با Discovery استعفا می‌دهد.

در حالی که کیلار آماده جدایی از شرکت رسانه‌ای می‌شود که به آغاز دوره استریم کمک کرد. او ادعا می‌کند که بلاک چین آینده هالیوود است.

در محل اتصال بلاک چین و داستان پردازی

او می گوید: «من قصد بازنشستگی ندارم. «در مورد اینکه کجا ممکن است مرا پیدا کنید، در ساخت و ساز است. از آنجایی که من از ساختن در پایان روز لذت می برم، تقریباً به طور قطع در تقاطع داستان پردازی، فناوری و بلاک چین خواهد بود.»

دوران تصدی کیلار با نوآوری، از جمله راه اندازی HBO Max و فیلم‌های ترکیبی، و همچنین با بحث‌های درام و جنجالی همراه بود. او در طول آزمایش‌های HBO Max و پخش تئاتر خود مورد توجه قرار گرفت.

زندگی حرفه‌ای کیلار در سیلیکون ولی و هالیوود شکل گرفته‌است. او معتقد است که فناوری بلاک چین، دفترهای دیجیتالی که تراکنش‌ها را در طیف گسترده‌ای از شبکه‌های کامپیوتری ثبت می‌کند، صنعت سرگرمی را متحول می‌کند، به ویژه در فرآیند دستیابی به کلکسیون‌های دیجیتال منحصر به فرد مانند غیر قابل تعویض. توکن ها (NFT) در دسترس تر می‌شود.

مدیر باتجربه فناوری اطلاعات در مصاحبه با رویترز اظهار داشت:

«من فکر می‌کنم که این یک موج بالقوه خواهد بود که به هالیوود می‌آید، همانطور که موج DVD در دهه 90 وارد هالیوود شد.»

فراتر از بلاک چین

به‌گفته کیلار، فناوری بلاک چین ممکن است به طور بالقوه راه را برای انواع جدیدی از بودجه هموار کند. او سابقه طولانی در پیشبرد مرزهای فناوری و خلاقیت در صنعت سرگرمی دارد.

کیلار توضیح داد: «با نگاهی به گوش و کنار دیجیتال، بلاک چین تأثیر ملموسی بر هالیوود و همکاران احتمالی آن خواهد داشت.»

منبع: bitcoinist

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *