28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار منتخب سردبیر

گارد بنیاد لونا (LFG) ۲۳۱ میلیون دلار دیگر بیت کوین خرید

  • LFG امروز ۲۳۰ میلیون دلار بیت‌کوین دیگر را بر اساس کیف‌پول‌های کریپتو خریداری کرده است.
  • Do Kwon، مدیر عامل Terraform Labs خرید بیت کوین بزرگ را در توییتر تایید کرد.

بر اساس فعالیت در کیف پول‌های کریپتو متعلق به گارد بنیاد لونا (LFG) امروز 230 میلیون دلار بیت‌کوین دیگر خریداری کرده است.

LFG برای خرید مجموع بیت کوین، 231 میلیون دلار استیبل کوین USDT را از کیف پول اتریوم خود به صرافی ارز دیجیتال بایننس منتقل کرد، آن را با 5040 بیت کوین مبادله کرد و در سه تراکنش آن را به نگهبانی خود بازگرداند.

LFG یک شرکت غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور است که بر روی بلاک چین Terra کار می‌کند. این شرکت قصد دارد میلیاردها دلار بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره برای Terra (UST)، بزرگترین استیبل کوین الگوریتمی در بلاک چین خریداری کند.

گارد بنیاد لونا 230 میلیون بیت کوین دبگر خرید

مدیر عامل Terraform Labs و مدیر LFG، دو کوون (Do Kwon)، خرید بزرگ بیت کوین را در پست اخیر خود در توییتر تأیید کرد. وی گفت که او در میان چند کار شخصی دیگر که انجام داده است «230 میلیون بیت کوین خرید».

LFG بیت کوین تازه خریداری‌شده خود را از بایننس به کیف پول بیت کوینی که گمان می رود تحت کنترل آن است، منتقل کرد. به طور جداگانه، 490 بیت کوین، 586 بیت کوین و 3964 بیت کوین را در سه تراکنش به مبلغ 5040 بیت کوین (230 میلیون دلار) برداشت کرد.

کیف پول LFG در حال حاضر دارای 35767.9 بیت کوین به ارزش بیش از 1.6 میلیارد دلار است. بر اساس تاریخچه تراکنش‌های آن، آخرین خرید عمده LFG قبل از امروز در 30 مارس با 2943 بیت کوین به ارزش 139.3 میلیون دلار انجام شد.

همانطور که قبلا توسط The Block گزارش شد، LFG قصد دارد در کوتاه مدت 3 میلیارد دلار بیت کوین جمع آوری کند و آن را به عنوان دومین رمزارز ذخیره (علاوه بر LUNA) برای پشتیبانی از UST نگه دارد. ارزش بازار استیبل کوین 16.7 میلیارد دلار است و چهارمین استیبل کوین بزرگ در فضای ارزهای دیجیتال است.

برای دستیابی به هدف 3 میلیارد دلاری، امید است که LFG به خرید بیت کوین بیشتر در آینده نزدیک ادامه دهد. کوون ماه گذشته اظهار داشت که LFG قصد دارد در درازمدت به ذخیره عظیم 10 میلیارد دلاری بیت کوین برای ذخایر استیبل کوین خود برسد.

منبع: theblockcrypto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *