15 اردیبهشت, 1403 | May, 4, 2024
اخبار منتخب سردبیر

با انتقال 40 هزار دلار بیت کوین به صرافی‌ها سرمایه‌گذاران خرد بیشتری در کف خرید می‌کنند

حتی در زمانی که بیش از 40000 سکه به ارزش بیش از 1.16 میلیارد دلار به صرافی‌ها منتقل شده‌اند سرمایه‌گذاران خرد از افت اخیر این ارز دیجیتال به سمت مرز 30000 دلار برای جمع‌آوری بیت‌کوین (BTC) بیشتر استفاده می‌کنند.

طبق داده‌های شرکت تحلیل رمزنگاری IntoTheBlock، سرمایه‌گذاران خرد که آدرس‌هایشان کمتر از 30 روز است که ارز دیجیتال پرچم‌دار را در اختیار داشته‌اند، از 8 می، روزی که استیبل کوین UST ترا شروع به از دست دادن پیوند خود کرد، شروع به اضافه کردن وجوه جدید به کیف پول خود کرده‌اند.

IntoTheBlock خاطرنشان می‌کند که از لحاظ تاریخی، این آدرس‌ها «فعالیت قیمت را دنبال می‌کنند و با ضرر می‌فروشند. اما موجودی حساب آن‌ها از 1.47 میلیون بیت‌کوین به 1.78 میلیون بیت‌کوین در 7 روز افزایش یافته‌است». قیمت بیت کوین از حدود 39000 دلار در ابتدای ماه مه به 26000 دلار در طول سقوط ترا کاهش یافت، قبل از اینکه بهبود یابد و اکنون به قیمت 29000 دلار تغییر کرد.

سقوط ترا قیمت بیت کوین را پایین آورد. همچنین این سقوط باعث شد که سپرده‌های بیت کوین در صرافی‌ها طی چند روز گذشته به طرز چشمگیری افزایش یابد. بر طیق IntoTheBlock، «حدود 40000 بیت کوین به عنوان جریان ورودی به صرافی‌ها مشاهده‌شده‌است. این همزمان با فشار فروش نزولی است که ما تجربه کرده‌ایم.»

برخی از تحلیلگران علیرغم فروش ارز، همچنان نسبت به ارزهای دیجیتال مثبت هستند. همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، مایک مک گلون، استراتژیست کالای بلومبرگ، گفت:

«قیمت ارزهای دیجیتال پیشرو بیت کوین و اتریوم در آینده از بازارهای سهام بهتر خواهد شد. زیرا نوسانات ارزهای دیجیتال پرچمدار کاهش می‌یابد.»

منبع: cryptoglobe

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *