24 اردیبهشت, 1403 | May, 13, 2024
اخبار منتخب سردبیر

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر:فدرال رزرو و خزانه‌داری در حال تخریب دلار هستند، بیت‌کوین ذخیره کنید

رابرت کیوساکی، نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر فقیر، هشدار داده است که فدرال رزرو و خزانه داری در حال تخریب دلار آمریکا هستند. او با اشاره به اینکه آنها میلیاردها دلار پس‌انداز و سرمایه‌گذاران ناآگاه را به «جهنم مالی» می‌فرستند، توصیه کرد: «طلا، نقره و بیت‌کوین را ذخیره کنید».

هشدار و توصیه رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، این هفته در توییتی نوشت که فدرال رزرو و وزارت خزانه داری ایالات متحده در حال «تخریب دلار» هستند.

پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شد. بیش از شش سال در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار داشت. بیش از 32 میلیون نسخه از کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی نوشت: «یک میلیون راه به بهشت مالی و یک میلیارد راه به جهنم مالی وجود دارد» و افزود:

«فدرال رزرو و خزانه داری [در حال نابود کردن دلار هستند و میلیاردها دلار پس انداز و افراد ناآگاه را به جهنم مالی می‌فرستند. برو به بهشت مالی طلا، نقره و بیت کوین را ذخیره کنید.»

این اولین بار نیست که نویسنده مشهور در مورد آسیب رساندن فدرال رزرو و خزانه داری به اقتصاد و سرمایه گذاران فردی هشدار می دهد.

در دسامبر سال گذشته، کیوساکی در توییتی هشدار داد که فدرال‌رزرو و جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، «تورم کاذب» ایجاد می‌کنند. او یک سقوط قریب الوقوع و عظیم را پیش‌بینی کرد که به دنبال آن یک رکود رخ خواهد داد.

کیوساکی همچنین در اکتبر سال گذشته گفت که بایدن و فدرال رزرو «مردم فقیر را از بین می برند». وی تاکید کرد که ایالات متحده به سمت رکود فرو می‌رود. «تورم فقرا را می شکند. تورم، ثروتمندان را ثروتمندتر می‌کند.» نویسنده مشهور نیز در همین ماه توییت کرد:

 

من عاشق بیت‌کوین هستم زیرا به فدرال رزرو، خزانه‌داری یا وال‌استریت اعتماد ندارم.

 

کیوساکی مدتی است که به سرمایه گذاران توصیه می کند طلا، نقره و بیت‌کوین بخرند.

در ماه ژانویه، نویسنده مشهور گفت که این خبر بسیار خوبی است که قیمت بیت‌کوین در حال سقوط است. او اضافه کرد که وقتی BTC قیمت  20 هزار دلار را آزمایش کند، بیت‌کوین بیشتری خواهد خرید. در ماه نوامبر، او گفت که بخاطر افزایش ترس از تورم اتر نیز خواهد خرید.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *