15 اردیبهشت, 1403 | May, 4, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

در میان فعالیت نهنگ ها خرید PEPE افزایش می یابد.

در بحبوحه افزایش فعالیت نهنگ ها، Pepe (PEPE) شاهد افزایش قابل توجه قیمت در 24 ساعت گذشته بوده است که توجه سرمایه گذاران و علاقه مندان را به خود جلب کرده است.

 

طبق آخرین اطلاعات، PEPE با قیمت 0.00000080 دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته 15 درصد افزایش قابل توجه داشته است. علاوه بر این، حجم معاملات 63 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه و فعالیت پیرامون ارز میم است.

 

با ارزش بازار 3.28 میلیارد دلار، پپه در حال حاضر جایگاه سی و نهم را در بین تمام دارایی های دیجیتال دارد که بر اهمیت روزافزون آن در بازار ارزهای دیجیتال تاکید دارد. قابل ذکر است که ارزش این ارز طی 7 روز گذشته به میزان قابل توجهی 47 درصد افزایش یافته است که موقعیت خود را به عنوان یک بازیگر برجسته در چشم انداز ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است.

با توجه به بینش Spotonchain، Whale 0x803، مرتبط با آدرس “rektdolphin.eth”، در 24 ساعت گذشته و در میان افزایش قیمت، به طور فعال توکن های PEPE را جمع آوری کرده است. این نهنگ به طور پیوسته 211.6 میلیارد توکن PEPE جمع آوری کرده است که با قیمت فعلی بازار 1.72 میلیون دلار ارزش دارد.

 

نهنگ 0x803 (مرتبط به “rektdolphin.eth”) به طور پیوسته 211.6 میلیارد PEPE (اکنون 1.72 میلیون دلار) در 24 ساعت گذشته جمع آوری کرده است، زیرا قیمت آن 17٪ افزایش یافته است!

قابل توجه نهنگ:
• PEPE انباشته شده از #Binance، #Gateio، و #Uniswap به قیمت ~0.000007291 دلار (هزینه تخمینی: 1.54 میلیون دلار)، در حال حاضر ساخت… pic.twitter.com/1mcZAIi8F2

— Spot On Chain (@spotonchain) 24 آوریل 2024

 

نهنگ ها پپه را از صرافی ها و پلتفرم ها جمع می کنند:

 

جنبه‌های قابل توجه فعالیت نهنگ شامل انباشت استراتژیک توکن‌های PEPE از پلتفرم‌های مختلف مانند Binance، Gateio و Uniswap، با هزینه تخمینی 1.54 میلیون دلار با میانگین قیمت حدود 0.000007291 دلار است. در نتیجه این انباشت، نهنگ در حال حاضر از سود غیرقابل تحقق 173000 دلاری برخوردار است که نشان دهنده بازگشت سرمایه چشمگیر 11٪ است.

 

علاوه بر این، نهنگ اخیراً فقط یک ساعت پیش توکن‌های PEPE را خارج کرد، که نشان‌دهنده علاقه مداوم به جمع‌آوری توکن‌های بیشتر در میان حرکت مداوم قیمت است. به طور کلی، افزایش قیمت پپه و فعالیت نهنگ‌های همراه، ماهیت پویای بازار ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند، جایی که مانورهای استراتژیک توسط دارندگان بزرگ می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر قیمت دارایی‌ها تأثیر بگذارد.

 

در حرکت رو به جلو، ذینفعان از نزدیک تحولات بازار PEPE را زیر نظر خواهند داشت و پیامدهای آن را برای مسیر آینده و موقعیت بازار ارزیابی خواهند کرد. افشا: این توصیه تجارت یا سرمایه گذاری نیست. همیشه قبل از خرید هر ارز دیجیتال یا سرمایه گذاری در هر خدماتی تحقیق کنید. ما را در Twitter @nulltxnews دنبال کنید تا از آخرین اخبار Crypto، NFT، AI، Cybersecurity، Distributed Computing و Metaverse به‌روز باشید!

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *