27 اردیبهشت, 1403 | May, 16, 2024
اخبار منتخب سردبیر

هند در سال های 2022 تا 2023 به 3000 مامور پلیس در زمینه تحقیقات رمزارز آموزش داد.

اداره کنترل مواد مخدر و مرکز هماهنگی جرایم سایبری هند 141 مقام و بیش از 2800 افسر را در سال مالی 2022-2023 آموزش دادند.

 

گزارش سالانه وزارت امور داخلی هند (MHA) نشان می‌دهد که مقامات دپارتمان‌های پلیس و جرایم سایبری مختلف در طول سال مالی 2022-2023 در زمینه پزشکی قانونی و تحقیقات ارزهای دیجیتال آموزش دیده‌اند.

 

MHA تاکید کرد که تحت اداره کنترل مواد مخدر – آژانس مجری قانون و اطلاعات مرکزی هند – 141 افسر در زمینه تحقیقات در مورد تاریک نت و ارزهای دیجیتال و سایر کارگاه های مرتبط با ردپای دیجیتال و جمع آوری اطلاعات و شواهد از منبع باز و رسانه های اجتماعی آموزش دیده اند. چند نام ببرید

 

علاوه بر این، مرکز هماهنگی جرایم سایبری هند به بیش از 2800 مقام پلیس سایبری در زمینه پزشکی قانونی و تحقیقات رمزنگاری و دیگر فناوری‌های نوظهور مانند شبکه‌های ناشناس‌سازی و بررسی سوء استفاده از برنامه‌های تلفن همراه در فضای سایبری آموزش داد.

 

در حالی که هند در بحبوحه پذیرش بیشتر خود را برای مقابله با جرایم احتمالی مرتبط با رمزنگاری آماده می کند، این کشور همچنان به بررسی موارد استفاده اصلی در بلاک چین ادامه می دهد. شرکت نفت و گاز دولتی هند، هندوستان پترولیوم (HPCL)، اخیراً یک سیستم بلاک چین را راه اندازی کرده است تا تأیید خودکار سفارشات خرید (POs) را فعال کند.

 

HPCL با شرکت نرم‌افزار بلاک چین Zupple Labs همکاری کرد تا فناوری اعتبارسنجی دیجیتال مبتنی بر بلاک چین خود را در سیستم سفارش خرید ادغام کند.

 

یکی از سخنگویان HPCL به کوین تلگراف گفت: «این پیاده سازی به خودکارسازی تأیید اعتبار HPCL برای طرف های خارجی کمک می کند. این نماینده خاطرنشان کرد: “این با یکپارچه سازی سیستم بلاک چین با e-PO داخلی HPCL کار می کند و POهای قابل تایید غیرقابل دستکاری تولید می کند.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *