26 اردیبهشت, 1403 | May, 14, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری فاندامنتال منتخب سردبیر

طرح ETF اتریوم بلک راک پس از ثبت نزدک تایید شد.

در اوایل روز، بلک راک “iShares Ethereum Trust” خود را در Delaware ثبت کرد، اولین اشاره ای بود که تشکیل پرونده برای یک Ether ETF قریب الوقوع است.

 

برنامه های بلک راک برای اتر:

 

صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اکنون بر اساس فرم 19b-4 که ​​در 9 نوامبر به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارسال شده و تأیید شده است. نزدک فرم 19b-4 را به نمایندگی از شرکت مدیریت دارایی 9 تریلیون دلاری برای یک ETF پیشنهادی به نام “iShares Ethereum Trust” به تنظیم کننده اوراق بهادار ارسال کرد. این حرکت نشان دهنده قصد بلک راک برای گسترش فراتر از بیت کوین است.

 

پیش از این در 9 نوامبر، مشخص شد که بلک راک نهاد شرکتی iShares Ethereum Trust را در Delaware به ثبت رسانده است، اولین اشاره به این که ممکن است یک بایگانی Ether ETF قریب الوقوع باشد. بلک راک و سایر شرکت‌های مالی در چند ماه گذشته علاقه خود را به ETF‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال ابراز کرده‌اند.

 

جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ، خاطرنشان کرد که حداقل پنج شرکت در حال رقابت برای کسب تاییدیه SEC برای ETF نقطه ای اتر هستند. از جمله آنها می توان به VanEck، ARK 21Shares، Invesco، Grayscale و Hashdex اشاره کرد.

 

بر اساس گزارش CoinGecko، با انتشار اخباری مبنی بر اینکه بلک راک برنامه‌های خود را برای iShares Ethereum Trust پیش می‌برد و طبق گزارش CoinGecko، ETH 8.9٪ افزایش یافت و به 2080 دلار رسید.

افزایش قیمت به اتریوم کمک کرد تا مقداری تسلط بر بازار را در برابر BTC که در ماه‌های اخیر بهتر از اتریوم بوده است، بازگرداند. تسلط ETH بر بازار اکنون 17 درصد است، قبل از انتشار اخبار 1.3 درصد افزایش یافته است.

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *