25 اردیبهشت, 1403 | May, 14, 2024
اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

لیست کردن دارایی دیجیتال توسط صرافی مسکو تا پایان سال

یکی از نمایندگان رده بالای صرافی مسکو طی مصاحبه‌ی اخیر اشاره کرد که عرضه‌ی محصولی بر اساس دارایی مالی دیجیتال، در برنامه‌های سال 2022 قرار دارد.

این بیانیه پس از طی یک دوره‌ی سخت در سال جاری برای بازار سهام پیشتاز روسیه، زمانی که این صرافی با نوسانات بازار، فشار تحریم‌ها و حملات سایبری مواجه بود، گفته شده است.

در کنار عبارت حقوق دیجیتال، دارایی مالی دیجیتال عبارت اصلی و رسمی در قوانین روسیه برای انواع گوناگون دارایی دیجیتال شامل رمز ارزها است.

آندری بوریلوف، عضو هیئت مدیره‌ی صرافی مسکو و رییس بخش فناوری اطلاعات در صحبت با رسانه خبری Tass گفت که حال، صرافی مسکو در حال کار با یکی از شرکای خود جهت تشکیل یک پروژه برای نهادن توکن‌های دیجیتال است.

بوریلوف تاکید کرد که دیجیتال سازی کالاها موجب ایجاد ارزش افزوده برای فعالان بازار می‌شود. صرافی مسکو به دنبال استفاده از دارایی مالی دیجیتال جهت ارائه‌ی ابزار سرمایه گذاری جدید به مشتریان خود، که روشی جدید برای اطمینان از امنیت اطلاعات را فراهم می‌کند، است.

همچنین، بوریلوف اشاره کرد که دشواری اصلی در زمینه‌ی بنا نهادن این ابزار سرمایه گذاری، جدید بودن این محصول، از قانون‌گذاری گرفته تا نرم افزار، برای بازار است. وی افزود که چالشی دیگر، ادغام این محصول در سیستم‌های موجود این صرافی است.

در روزهای ابتدایی ماه جولای، رییس کمیسیون بازار مالی در مجلس سفلی پارلمان اعلام کرد که یک صرافی دارایی دیجیتال روسی می‌تواند

بهترین گزینه برای پردازش تراکنش‌های رمز ارز در این کشور به شمار رود. همچنین، بوریلوف اشاره کرد که ممکن است که یک پلتفرم معاملات رمز ارز در صرافی مسکو تاسیس شود.

منبع: Bitcoin.Com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *