20 اردیبهشت, 1403 | May, 8, 2024
اخبار منتخب سردبیر

بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در سال 2022

در این مقاله سعی بر آن داریم تا رمزارز‌هایی مثل بیت کوین، اتریوم و موارد دیگر را معرفی کنیم تا شما هم بدانید که چرا این رمزارز ها ارزش سرمایه گذاری در سال 2022 را دارند.

سال 2021 برای همیشه به عنوان سال memecoin در یادها خواهد ماند. سالی که در آن می‌توانستید هزاران دلار با ارز دیجیتالی بر اساس تصاویر یک سگ ژاپنی به دست آورید. اما آیا این روندها تا سال 2022 باقی خواهند ماند؟ یا اینکه آیا سرمایه‌گذاران کریپتو به دنبال توکن‌های پایدارتر خواهند بود یا به توسعه‌دهندگانی که در بازارها NFT و بازی‌هایی برای کسب درآمد می‌سازند یا راه‌هایی برای کسب درآمد غیرفعال ارائه می‌کنند اعتماد خواهند کرد؟

امروز ما برترین میم‌کوین‌ها و پروژه‌های کاربردی را با هم مقایسه می‌کنیم تا ببینیم کدام رمزارزها در سال 2022 بهتر عمل می‌کنند.

بیت کوین (BTC)

بیت‌کوین معروف‌ترین رمزارز است که از حدود ۴۰ درصد ارزش کل بازار صنعت کریپتو بهره می‌برد. بیت‌کوین اولین و هنوز هم بزرگترین رقیب اتریوم است که سال را با 20 درصد رشد ارزش بازار آغاز کرد. اما با توجه به اینکه هر بیت‌کوین در حال حاضر تنها 38000 دلار است، آیا داشتن معروف‌ترین رمزارز جهان در سبد سرمایه‌گذاری‌های شما برای سال 2022 فایده ای دارد؟ اکثر تحلیلگران پاسخ مثبت به این سوال خواهند داد.

بیت‌کوین علاوه بر اینکه یک ارز دیجیتال قوی است، این روزها در دنیای واقعی کاربرد دارد و می‌توان آن را به راحتی با هزینه کم خرید و فروش کرد و در سطح جهانی شناخته شده است.

Independent پیش‌بینی می‌کند که هر یک واحد بیت‌کوین در سال 2022 به ازای هر کوین 100000 دلار افزایش یابد، پسر ساتوشی برای کسانی که تازه به این ارز دیجیتال اصلی می‌پیوندند یا به آن وفادار می‌مانند، بیش از 100 درصد بازده خواهد داشت.

Ever Grow (EGC)

احتمالاً ناشناس ترین رمزارز معرفی شده در در لیست ما EGC است. EGC یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌های جدید کرپیتو است که قرار است در سال 2022 تحول ایجاد کند. با ارزش بازار فعلی حدود 350 میلیون دلار، این پروژه کوچک است اما نشان می‌دهد توسعه دهندگان خوبی دارد که به صنعت ارزهای دیجیتال رونق ببخشند. در حالی که میم‌کوین‌ها می‌آیند و می‌روند، این رمزارز تمام گزینه‌هایی که یک رمزارز را کاربردی می‌کند تا روش جدیدی برای انجام کارها ایجاد کند را دارد.

به عنوان مثال، بیش از 33 میلیون دلار به بیش از صد هزار نفر از دارندگان آن تنها در چهار ماه فعالیت بدون انجام کاری پرداخت کرده و این کار را با پرداخت درصدی از هر تراکنش Ever Grow EGC به دارندگان، به عنوان شکلی از درآمد غیرفعال انجام می‌دهد.

EGC  قطعا یک تازه وارد خطرناک است. به نظر می رسد EGC در صورت تبدیل شدن به یک رقیب جدی، ارزش سرمایه‌گذاری در کریپتو در سال 2022 را داشته باشد.

شیبا اینو (SHIB)

Shiba Inu در حال حاضر دارای ارزش بازار خیره کننده 12 میلیارد دلاری است و هرکسی که سال را با این سرمایه گذاری آغاز کرده باشد، از شانس خوب خود سود خواهد برد. آیا هنوز پتانسیل کسب درآمد از شیبا در سال 2022 وجود دارد؟

وب‌سایت محبوب پیش‌بینی قیمت CryptoPredictions.com افزایش 50 درصدی برای شیبا تا پایان سال پبش‌بینی می‌کند.

دوج کوین (DOGE)

زمانی که ایلان ماسک موشک‌ به فضا پرتاب نمی‌کند، درباره ارز دیجیتالی به نام سگسکه یا Dogecoin توییت می‌کند. این رمزارز در سال 2013 متولد شد و در طول سالها به علت فعالیت هایی مثل اسپانسرینگ تیم سورتمه جامائیکا در المپیک و اخیراً حتی به عنوان پرداخت برای کالاهای تسلا مشهور شد. 1000 دلار سرمایه‌گذاری در Doge در ابتدای سال 2021 به 38500 دلار شگفت‌انگیز در طول سال افزایش می یافت.

علی‌رغم این رشد بی‌سابقه، www.walletinvestor.com تا پایان سال 2022 قیمت Dogecoin را 0.4 دلار پیش‌بینی می‌کند که تا دسامبر 2022 بازدهی 130 درصدی بیشتری را برای سرمایه‌گذاران به همراه خواهد داشت.

اتریوم (ETH)

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار، با 313 میلیارد دلار، دارای ارزش بازاری کمتر از نصف ارزش بازار بیت‌کوین است. با وجود موانع بزرگ در تابستان 2021، سرمایه‌گذاران اتریوم همچنان در طول سال حدود 450 درصد بازدهی را شاهد بودند. بسیاری از توسعه دهندگان برتر نیز بر روی پلتفرم های ساخته شده از جنس اتریوم کار می کنند. برخی از این پلتفرم ها ارز هایی با درصد های سود بالا در سال 2021 ارائه کردند.

با برنامه‌ریزی ارتقای اتریوم 2.0 برای سال 2022 و حمایت افراد مشهوری مانند مارک کوبان، اتریوم می‌تواند به یک چالش جدی برای بیت‌کوین تبدیل شود.

WalletInvestor پیش بینی می کند که اتریوم در 12 ماه آینده بیش از دو برابر شود و تا پایان سال به 5300 دلار برسد.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *