6 مرداد, 1403 | July, 27, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری تکنیکال فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

کاردانو: 309 تراکنش یک میلیون دلاری در 24 ساعت! ADA افزایش می یابد؟

با وجود افزایش اخیر فعالیت نهنگ ها، قدرت خرس همچنان بر بازار نقدی ADA تسلط دارد.

 

فعالیت نهنگ ADA در 5 ژوئن افزایش یافت. این باعث افزایش کوتاهی در قیمت آلتکوین شد. بر اساس داده‌های Santiment، Cardano [ADA] شاهد افزایش فعالیت نهنگ‌ها بود که منجر به افزایش مختصری در قیمت آن در جلسه معاملاتی روزانه در 5 ژوئن شد.

 

به گفته ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای، تعداد تراکنش‌های ADA به ارزش بالای یک میلیون دلار در آن روز به 309 رسید. این نشان دهنده بالاترین تعداد یک روزه آلتکوین از 30 آوریل است. همچنین ADA 2106 تراکنش به ارزش بیش از 100000 دلار را در همان روز ثبت کرد. داده‌های Santiment نشان داد که تعداد تراکنش‌های ADA به ارزش بیش از 100000 دلار در این هفته در مقایسه با میانگین‌های معمول سال 2024 دو برابر شده است.

 

Cardano Whale Activity

 

خرس های ADA همچنان بر بازار تسلط دارند:

افزایش فعالیت نهنگ ADA منجر به افزایش مختصری در قیمت آن در طول دوره تجارت شد. در هر Santiment، ADA روز را با 0.46 دلار بسته است. با این حال، طبق داده‌های CoinMarketCap، این سکه از آن زمان برخی از این دستاوردها را کاهش داده است. در زمان انتشار با قیمت 0.45 دلار مبادله شد.

 

ارزیابی شاخص‌های حرکت کلیدی آلت‌کوین نشان داد که فشار فروش ADA بیشتر از هرگونه سوگیری صعودی نسبت به آن است. به عنوان مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI) و شاخص جریان پول (MFI) آن به ترتیب 48.32 و 47.29 در زمان نگارش مقاله بود. در این مقادیر، این شاخص‌ها نشان می‌دهند که فعالان بازار ترجیح می‌دهند سکه‌های خود را به جای انباشت سکه‌های جدید بفروشند.

 

علاوه بر این، کاهش جریان پول Chaikin (CMF) ADA افزایش فشار فروش را تأیید کرد. در زمان انتشار، روند نزولی داشت و در زیر خط صفر در 0.07- قرار گرفت. این شاخص نحوه ورود و خروج پول به بازار سکه را ردیابی می کند. وقتی ارزش آن منفی است، نشانه ضعف بازار است، زیرا سیگنال فرار سرمایه از بازار دارایی را نشان می دهد.

 

در حالی که نهنگ ها ممکن است با موفقیت باعث افزایش کوتاهی در قیمت ADA شده باشند، خرس ها همچنان به اعمال نفوذ بیشتری ادامه می دهند. قرائت‌های شاخص حرکت جهت‌دار آلت‌کوین (DMI) نشان داد که شاخص جهت‌دار مثبت آن (سبز) پایین‌تر از شاخص منفی آن قرار دارد. وقتی این خطوط به این صورت چیده شوند، قدرت خرس بر قدرت گاو نر در بازار بیشتر است.

 

ADA 1-Day Chart

 

علیرغم احتمال پایین هر گونه افزایش قابل توجه قیمت در کوتاه مدت، معامله گران آتی ADA چشم انداز صعودی خود را حفظ کرده اند. نرخ سرمایه گذاری سکه در صرافی های ارز دیجیتال مثبت باقی مانده است.

 

ADA Funding Rate

 

نرخ های تامین مالی در قراردادهای آتی دائمی برای اطمینان از نزدیک ماندن قیمت قرارداد به قیمت لحظه ای استفاده می شود. زمانی که نرخ تامین مالی آتی دارایی مثبت باشد، یک سیگنال صعودی است. این نشان می دهد که تقاضای بیشتری برای موقعیت های خرید وجود دارد، زیرا معامله گران بیشتری این دارایی را با انتظار افزایش قیمت آن می خرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *