27 اردیبهشت, 1403 | May, 16, 2024
اخبار منتخب سردبیر

آیا تست ادغام اتریوم به معنای پیشرفت بیشتر برای ETH پیش رو است؟

قیمت اتریوم تنظیمات جالبی را پس از آخرین سقوط آن به تصویر می‌کشد. به نظر می‌رسد که اتریوم بالاتر از یک ناحیه حمایتی حیاتی قرار دارد، منطقه‌ای که با جذب آن از افزایش بیشتر فشار فروش جلوگیری می‌کند. بنابراین، سرمایه‌گذاران علاقه‌مند می‌توانند برای سودهای بیشتر، توکن قرارداد هوشمند را جمع‌آوری کنند.

پیشرفت ادغام مورد انتظار

اتریوم و به‌روزرسانی‌های آن عمدتاً به دلیل تأخیر در مرکز انتقادات قرار گرفته‌اند. همانطور که در EIP-1559 یا هارد فورک لندن و غیره دیده می‌شود، به تعویق انداختن ارتقاء یک امر رایج است.

اکنون، مورد انتظارترین ارتقاء ، The Merge (ادغام)  است که تاریخ راه‌اندازی آن هنوز اعلام نشده است. با این حال، به نظر می رسد توسعه دهندگان بر اساس اعلامیه اخیر پیشرفت‌هایی داشته‌اند. این به‌روزرسانی وعده می‌دهد که بلاک چین ETH را از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (Pos) برساند و این تأثیر قابل‌توجهی بر آمار فعلی خواهد داشت.

به عنوان مثال، برخلاف BTC، و موارد دیگر این ارتقاء در اتریوم قرار است امنیت را بهبود بخشد، تأثیرات آن بر محیط زیست را کاهش دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، آزمایش ادغام بر روی یک چنگال سایه انجام شد. در اینجا شایان ذکر است که این یک شبکه مجزا بود، شبکه ای که هیچ تاثیری بر زنجیره اصلی اتریوم ندارد.

قیمت اتریوم امیدوار کننده است

قیمت اتریوم یک الگوی مثلث متقارن را با ایجاد سه اوج پایین و چهار پایین‌ترین حد بالا بین 24 ژانویه تا 27 مارس ایجاد کرد. اتصال این نقاط نوسانی با استفاده از خطوط روند، شکل فنی را برجسته کرد، که پیش‌بینی می‌کند 34 درصد به 3818 دلار برسد.

هدف با اندازه گیری فاصله بین نقاط نوسان اولیه مثلث و افزودن آن به نقطه شکست در 2837 دلار به دست می‌آید.

قیمت اتریوم در 27 مارس این تنظیم را نقض کرد و 22٪ افزایش یافت. این روند صعودی با فرسودگی مواجه شد و منجر به سقوط 17 درصدی شد تا جایی که در زمان انتشار این گزارش(3072 دلار) معامله شد. این سطح درست بالاتر از سطح حمایت 2952 دلار بود.

خروج از این مانع تاکنون منجر به افزایش 3 درصدی شده است. با این حال، افزایش مداوم در فشار خرید احتمالاً یک مرحله دیگر را برای آزمایش مجدد میانگین متحرک 200 روزه (SMA) در 3492 دلار آغاز می‌کند.

ETH/USDT

از آنجایی که این مانع بزرگ است، یک تلنگر موفقیت آمیز می‌تواند کلیدی برای تسریع روند صعودی به 3833 دلار، هدف پیش‌بینی شده مثلث متقارن باشد. در یک مورد بسیار صعودی، این حرکت می‌تواند مانع روانی 4000 دلاری شود و مجموع را به 25 درصد برساند.

منبع: ambcrypto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *