16 اردیبهشت, 1403 | May, 4, 2024
اخبار

النور ترت: مهلت تحقیق در پرونده ریپل و SEC به‌تعویق می‌افتد

النور ترت روزنامه‌نگار مشهور فاکس در توییتی فاش کرد: مهلت تحقیق پرونده ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به دلیل افزایش نوع امیکرون ویروس کرونا در ایالات متحده یک ماه به عقب افتاد.

یک منبع نزدیک به این پرونده به @FoxBusiness گفت: نامه‌ای که به تشریح این درخواست جدید می‌پردازد، فردا در دادگاه ثبت خواهد شد.

جزئیات شکایت از این قرار است که SEC در شکایت خود طرحی از فروش رمزارز ریپل که هیچگاه در این کمیسیون به ثبت نرسید یا مطابق با معافیت‌های این کمیسیون نبود را مطرح کرد. براساس بند 5 قوانین اوراق بهادار سال 1933، این اقدام برابر با فروش غیرقانونی اوراق بهادار ثبت نشد و غیرمعاف از ثبت محسوب می‌شود.

توییت النور ترت:

خبر دسته اول: ضرب الاجل تحقیق کارشناس در پرونده ریپل و SEC به دلیل گسترش سریع نوع امیکرون یک ماه به‌تعویق می‌افتد. یک منبع نزدیک به این پرونده به @FoxBusiness می‌گوید که نامه‌ای که به تشریح این درخواست جدید می‌پردازد، فردا به دادگاه ارسال می‌شود. #XRP

…Eleanor-

SEC در 22 دسامبر 2020 پرونده ای را علیه آزمایشگاه ریپل و دو تن از مدیران آن تشکیل داده بود. SEC ادعا می کند که Tipple در حدود 1.3 میلیارد دلار ارز دیجیتال XRP خود را به عنوان اوراق بهادار بدون ثبت آن در SEC معامله کرده است. ریپل و سایر احزاب از آن زمان با ادعاهایی مبنی بر اینکه SEC در ارزیابی خود مغرضانه برخورد می‌کند، مقابله کردند.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *