28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

اضافه شدن Paypal به لیست رمز ارزی شبکه TRUST

غول پرداخت دیجیتال دوستدار رمز ارز Paypal به شبکه‌ی فناوری TRUST اضافه شد و به تعدادی از نام‌های بزرگ در حوزه رمز ارز که سازگاری با قوانین انتقال دارایی را انتخاب کرده‌اند پیوست.

این بیانیه، دو ماه پس از اینکه در ماه ژوئن این غول پرداخت زیرساختی برای فراهم آوردن امکان انتقال، ارسال و دریافت دارایی دیجیتال میان PayPal و بقیه کیف پول‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال را فراهم کرد، گفته شد. پیش از آن به دنبال جهش این شرکت به حوزه رمز ارز در ماه اکتبر 2020، کاربران تنها امکان خرید و فروش رمز ارز با PayPal را داشتند.

در ماه فوریه، TRUST توسط گروهی از 18 ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال شامل Coinbase ،Paxos ،Circle ،Kraken و Robinhood راه اندازی شد. از آن زمان و با پیوستن Paypal به این شبکه، عدد مذکور به 38 افزایش یافته است.

در بیانیه‌ی روز 23 آگوست، Coinbase اشاره کرد: اضافه شدن Paypal دستاوردی جدید در مسیر TRUST به سوی تبدیل شدن به راه حلی جهانی و مطابق استانداردهای صنعت برای سازگاری با قوانین انتقال دارایی به شمار می‌‎رود.

بر اساس بند 31 قانون رازداری بانکی، که معمولا به عنوان Travel Rule از آن یاد می‌ شود، ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال آمریکایی به لحاظ قانونی باید اطلاعات معینی مرتبط با انتقال دارایی مشتریان از یک نهاد مالی به نهاد دیگر را ارائه دهند. حداقل رقم برای اعمال این قانون و شناسایی انتقال دارایی و افراد پشت آن‌ها، 1000 دلار است.

منبع: Cointelegraph

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *