10 اردیبهشت, 1403 | April, 29, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ایلان ماسک Dogecoin (DOGE) را برای پرداخت Twitter Blue پیشنهاد داد

ایلان ماسک اخیراً 9.5 درصد از سهام پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر را به دست آورد و هفته گذشته به هیئت مدیره پیوست. این میلیاردر فناوری در مورد بهبود توییتر و جلوگیری از نفوذ حساب‌ها و ربات‌های کلاهبرداری بر روی این پلتفرم جدی است. ماسک اوایل امروز توییتی درباره داشتن اشتراک ماهانه توییتر آبی (Twitter Blue) منتشر کرد که به افراد تیک تایید هویت می‌دهد. با این حال، این با تأیید حساب‌های رسمی یا شخصیت‌های عمومی متفاوت است. ماسک در توییتی نوشت:

«هرکسی که برای Twitter Blue ثبت‌نام می‌کند (یعنی ۳ دلار در ماه می‌پردازد) باید یک علامت تأیید هویت دریافت کند. اما باید با علامت “شخصیت عمومی” یا “حساب رسمی” متفاوت باشد».

علاوه بر این، توییتر آبی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیگر عرضه خواهد شد. این شامل گزینه لغو توییت، پوشه‌های نشانک و حالت خواننده و سایر موارد می‌شود. ماسک معتقد است که اشتراک ماهانه 3 دلاری «به طور گسترده ای استخر تایید شده را گسترش می‌دهد و ارتش ربات‌ها را برای نگهداری بسیار گران می‌کند».

علاوه بر این، ماسک همچنین گزینه‌ای برای پرداخت در Dogecoin (DOGE) پیشنهاد کرد. او اضافه کرد «شاید حتی گزینه‌ای برای پرداخت با Doge؟»

این میلیاردر فناوری گفت که توییتر باید وابستگی خود را به قدرت شرکت‌ها برای پرداخت هزینه تبلیغات کاهش دهد. این به توییتر کمک می‌کند آزاد شود و تصمیمات کاربر محور بیشتری اتخاذ کند.

عشق ایلان ماسک به Dogecoin

میلیاردر فناوری، ایلان ماسک، از حامیان پر سر و صدای Dogecoin (DOGE) بوده است. در روز جمعه، 8 آوریل، ماسک توانست قیمت DOGE را برای مدت کوتاهی با به نمایش گذاشتن نماد سگ شیبا اینو Dogecoin در رویداد “Cyber ​​Rodeo” در طول راه‌اندازی کارخانه گیگا جدید تسلا افزایش دهد.

علاوه بر این، ایلان ماسک گفت که تسلا در حال کار بر روی ایستگاه‌های شارژ آینده‌نگرانه است که در آن به کاربران اجازه پرداخت به DOGE را می‌دهد. حمایت ماسک به Dogecoin کمک کرد تا به یکی از ده دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

درست زمانی که توییتر ویژگی پاداش ETH خود را در این پلتفرم اعلام کرد، بنیانگذار Dogecoin نیز ویژگی مشابهی را برای DOGE پیشنهاد کرده است. با حضور ماسک، این امر بسیار ممکن است.

منبع: coingape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *