14 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

شرط 12 میلیون دلاری شیبا اینو: معنای آن برای دارندگان SHIB مانند شما چیست.

تیم شیبا حرکات جدیدی انجام می دهد

 

طبق گزارش‌ها، تیم Shiba Inu با یک دور جمع‌آوری سرمایه موفق 12 میلیون دلاری، پیشرفت قابل‌توجهی به سمت بلاک چین لایه 3 جدید داشته است. بودجه، که از طریق فروش توکن TREAT آینده آنها تأمین می شود، از سوی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر غیرآمریکایی از جمله Polygon Ventures، Mechanism Capital و Animoca Brands تأمین می شود.

 

جمع آوری کمک مالی که از چند ماه پیش آغاز شد و در اوایل این ماه به پایان رسید، گزارش شده است که ارزش گذاری آن به 200 میلیون دلار می رسد. خود توکن TREAT یک هدف دوگانه را در اکوسیستم Shiba Inu انجام می‌دهد و هم به‌عنوان توکن ابزاری و هم به‌عنوان توکن حاکمیتی برای بلاک چین لایه 3 جدید آنها عمل می‌کند.

 

قابل ذکر است، این راه حل جدید لایه 3 بر روی Shibarium، بلاک چین لایه 2 موجود Shiba Inu ساخته شده بر روی اتریوم ساخته خواهد شد. اضافه شدن به اکوسیستم در کنار سه نماد موجود آنها شامل SHIB، BONE، و LEASH است. هر توکن نقش مشخصی را در شبکه ایفا می کند، با LEASH مزایای انحصاری را برای وفادارترین حامیان شیبا اینو ارائه می دهد. علیرغم این تحولات، تعداد تراکنش‌ها در شبکه شیبا اینو کاهش یافت. رونق اکوسیستم شیبا اینو می تواند بر احساسات اطراف SHIB در آینده تأثیر بگذارد.

 

 

یکی دیگر از عواملی که می تواند بر احساسات اطراف شیبا اینو تأثیر بگذارد، قطعی اخیر شبکه آن است. در حالی که شبکه اصلی Shibarium دوباره آنلاین است، ممکن است برخی از کاربران همچنان مشکلاتی را به دلیل مشکلات طولانی مدت با اعتبارسنجی‌ها و سرویس‌های خارجی تجربه کنند. توسعه دهندگان به طور فعال در حال کار بر روی یک اصلاح هستند و از تیم های خارجی خواسته اند تا ارتباطات را برای وضوح بهتر بهبود بخشند.

 

 

تبلیغات رسانه های اجتماعی:

 

با وجود این مشکلات، احساسات وزنی برای SHIB همچنان بالا بود، که نشان می دهد نظرات مثبت در اطراف SHIB از نظرات منفی بیشتر بود.

علاوه بر این، حجم اجتماعی SHIB نیز افزایش یافته بود که نشان دهنده افزایش محبوبیت در سراسر جبهه های اجتماعی است. در زمان انتشار، SHIB با قیمت 0.0000272 دلار معامله می شد و قیمت آن در 24 ساعت گذشته 0.93 درصد رشد داشت. با این حال، حجم معاملات SHIB در مدت مشابه 36.46 درصد کاهش یافته است.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *