15 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
اخبار ایردراپ فاندامنتال منتخب سردبیر

پی پال برای ماینرهای پایدار بیت کوین پاداش های «اقتصادی رمزنگاری» پیشنهاد می کند.

گروه تحقیقاتی بلاک چین پی پال می خواهد «ماینرهای سبز» را تعیین کند و بر اساس آن بیت کوین اضافی به آنها پاداش دهد.

 

غول پرداخت های بین المللی پی پال پیشنهاد کرده است بیت کوین پایدار بسازد. استخراج از نظر اقتصادی جذاب‌تر با پاداش دادن به ماینرها از طریق مشوق‌های لایه‌بندی شده در بالای شبکه بیت‌کوین است. بر اساس یک پست وبلاگی در 22 آوریل، گروه تحقیقاتی بلاک چین پی پال، با همکاری Energy Web و DMG Blockchain Solutions، استفاده از “انگیزه های اقتصادی رمزنگاری” را برای تشویق استخراج کنندگان بیت کوین به استفاده از منابع انرژی کم کربن پیشنهاد کرده است.

 

این شرکت امیدوار است که این انگیزه تجربی به بحث و نوآوری بیشتر در مورد بیت کوین کمک کند و به دنبال بازخورد صنعت در مورد بهبودهای بالقوه است. بر اساس این پیشنهاد، «معدن‌های سبز» که از منابع انرژی پایدار استفاده می‌کنند، با «کلیدهای سبز» ویژه، که با کلیدهای عمومی آنها مرتبط است، اعتبار می‌یابند.

 

تراکنش‌های بیت‌کوین ترجیحاً با اضافه کردن کارمزدهای کمتر به این ماینرهای سبز هدایت می‌شوند، اما با یک پاداش BTC قفل‌شده اضافی در یک آدرس پرداخت multisig که فقط استخراج‌کنندگان سبز می‌توانند ادعا کنند. ماینرهای سبز تشویق خواهند شد تا این تراکنش ها را استخراج کنند زیرا آنها تنها واجد شرایط دریافت پاداش اضافی BTC قفل شده خواهند بود. این ماینرهای منطقی سود محور را تشویق می کند تا با منابع کم کربن کار کنند تا پاداش اضافی BTC را دریافت کنند.

 

 

 

بر اساس این مقاله، راه حل پیشنهادی از پلتفرم «اثبات سبز برای بیت کوین» انرژی وب برای استخراج‌کنندگان استفاده می‌کند تا براساس امتیازات انرژی پاک و تأثیر شبکه، گواهی دریافت کنند. استخراج کنندگان سبز می توانند به عنوان شرکت کنندگان در برنامه تشویقی ثبت نام کرده و کلید سبز خود را در پلتفرم به اشتراک بگذارند.

 

PayPal BRG گفت که راه حل پیشنهادی را با ماینر بیت کوین، DMG Blockchain Solutions Inc با موفقیت آزمایش کرده است. در طول آزمایش، چندین تراکنش با کارمزد پایین را برای مشاهده اثربخشی در سطوح مختلف حجم تراکنش‌های زنجیره‌ای پخش کرد.

 

بسته به حجم تراکنش‌ها، «این تراکنش‌ها یا مدت زیادی طول می‌کشد تا تأیید شوند یا در نهایت توسط شبکه حذف می‌شوند»، قبل از افزودن این مطلب مشاهده کرد: «این امر شانس استخراج‌کنندگان سبز را برای دریافت این تراکنش‌ها افزایش می‌دهد».

 

یک رویکرد جایگزین شامل کاوش در کانال های خصوصی مانند شبکه لایتنینگ یا قراردادهای هوشمند است، اما معاوضه هایی مانند اجرای پیچیده تر وجود خواهد داشت. PayPal BRG نتیجه گیری کرد: «راه حلی که در اینجا بیان شده است با هدف دستیابی به درجه خوبی از عدم تمرکز، سهولت اجرا و استقلال اعتماد در حین توزیع مشوق ها است. Cointelegraph برای جزئیات بیشتر در مورد پیاده سازی احتمالی با PayPal تماس گرفت اما پاسخ فوری دریافت نکرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *