1 خرداد, 1403 | May, 21, 2024
اخبار منتخب سردبیر

بیت کوین (BTC) 41 هزار دلار را حفظ می‌کند زیرا برداشت‌های صرافی بیت کوین با سطوح رکورد مطابقت دارد

بیت کوین (BTC) در 14 آوریل پس از بازگشتی که مطابق با بازگشایی وال استریت در روز چهارشنبه و تغییر حال و هوای آن بود به کسب سودهای تازه‌ای ادامه داد.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp)

40500 دلار اکنون سطحی است که باید نگه دارید

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که BTC/USD همچنان بالای 41,000 دلار معامله می‌شود و در طول حرکت به سمت بالاتر، قیمت 40,000 دلار را پس گرفت.

معامله‌گر محبوب کریپتو اد (Ed) یک شبه در کنار نموداری با اهداف قیمتی کوتاه‌مدت اظهار داشت: «تا اینجا خیلی خوب بود، من انتظار حرکت به 41 هزار را داشتم، اما در مورد رفتن به سمت جعبه سبز (آبی) شک دارم.»

نمودار BTC/USD

41,202 دلار در زمان انتشار این مقاله هیچ نشانه‌ای از سقوط را نشان نمی‌دهد، در حالی که نوسانات تا روز پنجشنبه کاهش یافت و بیت‌کوین هیچ تهدید بزرگی برای جهش خود مشاهده نکرد.

با بزرگنمایی، دیگران از فرصت استفاده کردند و استدلال کردند که علیرغم فقدان احساسات صعودی، خود بیت کوین امسال از حرکت نزولی فاصله داشت.

«بیت کوین نزدیک به 3 ماه است که در یک روند صعودی در بازه زمانی روزانه بوده است.»

تحلیلگر همکار TechDev نشان داد که هر چه ترجیح زمانی کمتر باشد، دلیل وحشت کمتری وجود دارد. سال به سال، بیت کوین بیش از یک شباهت گذرا به رفتار سنتی بازار داشت، حتی پس از اینکه بیش از 50 درصدی نسبت به بالاترین سطح تاریخ نوامبر افت کرد

در تمرکز این ماه، الگوی نمودار مشابهی بین بیت کوین اکنون و داو جونز از آغاز دهه 1990 بود.

TechDev خلاصه می‌کند: «زمان تغییر می‌کند. دارایی‌ها تغییر می‌کنند. اما رفتار کلان انسان معمولاً تغییر نمی‌کند».

با این وجود، همبستگی سهام و بیت کوین برای برخی دلیل نگرانی است، زیرا کاهش قیمت به طور قابل توجهی بر قیمت تأثیر می گذارد.

برداشت‌های صرافی بالا می‌گیرد

در همین حال، برای ویلیام کلمنته، تحلیلگر ارشد بینش Blockware، دلایل دیگری برای حفظ ایمان وجود داشت.

او چهارشنبه خاطرنشان کرد که صرافی‌های ارزهای دیجیتال ذخایر بیت‌کوین را با نرخی که قبلاً به ندرت دیده شده بود از دست می‌دادند و به این معناست که هرگونه افزایش تقاضا با عرضه به سرعت در حال کاهش رقابت می‌کند و عملکرد قیمت را بیشتر می‌کند.

او در کنار داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode نوشت: «تنها در 3 مورد دیگر تاکنون شاهد خروج بیت‌کوین با این نرخ از صرافی‌ها بوده‌ایم.»

نشانگر تغییر موقعیت خالص گلس‌نود تغییرات رو به بالا و پایین در موجودی 18 صرافی را دنبال می‌کند.

نمودار مشروح تغییر موقعیت خالص صرافی

افزایش برداشت از صرافی‌ها یک پدیده بسیار مورد بحث است و هیجان در میان کارشناسان امسال در راستای افزایش تقاضا افزایش یافته است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *