14 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

مینی برنامه های جدید تلگرام به قدری راحت خواهند بود که کاربران از رمزنگاری آن مطلع نشوند.

جاستین هیون از بنیاد TON در مورد مزایای راه اندازی Tether در زنجیره TON می گوید.

 

900 میلیون کاربر تلگرام قادر خواهند بود به صورت یکپارچه تعاملات همتا به همتا را ایجاد کنند زیرا این برنامه پیام رسان دارای برنامه های کوچک و تتر است.

 

استیبل کوین ها بسیاری از کاربران برای اولین بار با رمزارز ارتباط برقرار می کنند و حتی متوجه آن نمی شوند. جاستین هیون، مدیر سرمایه گذاری بنیاد TON گفت: توسعه دهندگان همچنین با راه اندازی تجارت الکترونیک، محتوای دارای دیوار پرداختی، بازی ها و سایر فعالیت های تجاری در بالای بلاک چین لایه 1 شبکه باز (TON) سود خواهند برد. کنفرانس Token2049 در دبی. تلگرام همچنین به عرضه کیف پول مبتنی بر TON خود ادامه می دهد.

 

هیون گفت، راه‌اندازی Tether در TON «واقعاً قفل اقتصاد سازندگان را که در حال حاضر در TON و تلگرام اتفاق می‌افتد، باز می‌کند» زیرا کاربران «دیگر نیازی ندارند که از موانع دستیابی به نوع دیگری از رمزارز یا توکن عبور کنند». او اضافه کرد:

 

جالب‌ترین موارد استفاده مواردی هستند که در مکانیک‌های ویروسی اجتماعی شرکت دارند. بنابراین بازی‌هایی وجود دارند که به صورت روزانه ساخته می‌شوند و از طریق اپلیکیشن‌های کوچک تلگرام پشتیبانی می‌شوند.

 

این محصولات بدون بارگیری برنامه های خارجی در دسترس خواهند بود. مزایای آن مشخص است. هیون بازی Catizen را مثال زد. زمانی که توسعه دهندگان از یک بلاک چین متفاوت به TON آمدند، در دو ماه 2 میلیون کاربر به دست آوردند، در حالی که در یک سال و نیم قبل، 600000 کاربر به دست آوردند.

 

سایر رسانه های اجتماعی به شدت منطقه ای هستند. هیون با اشاره به WeChat در چین، Line در ژاپن و KakaoTalk در کره جنوبی گفت: «ما شاهد ظهور اپلیکیشن‌های فوق‌العاده‌ای بوده‌ایم که قادر به عبور از موانع نبودند. دسترسی جهانی TON و USDT بومی نیاز به درگاه‌های پرداخت محلی را برطرف می‌کند. تتر همچنین این امکان را برای تلگرام فراهم می کند که محدودیت های پرداخت اعمال شده توسط گوگل و اپل را دور بزند.

 

 

هیون گفت، بنابراین TON به چشم‌انداز اولیه بازمی‌گردد که به دلیل ناتوانی شبکه باز در برگزاری عرضه اولیه سکه در سال 2020 به دلیل مخالفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، از بین رفت. بنیاد TON در سال 2021 توسط توسعه دهندگان منبع باز ایجاد شد که پروژه را به عهده گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *