13 اردیبهشت, 1403 | May, 2, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

شیبا در آتش : 225 میلیون توکن شیبا به آتش کشیده شد

نزدیک به 250 میلیون توکن شیبا از چرخه‌ی این رمز ارز حذف شده‌اند و منجر به اوج گرفتن نرخ توکن سوزی این میم کوین گشته‌اند.

ارتش شیبا به اقدامات خود در جهت کاهش ذخایر توکن‌های شیبا در چرخه ادامه می‌دهد. طی 24 ساعت گذشته، حجم هنگفت دیگری از این میم کوین نزدیک به حدود 250 میلیون کوین، سوزانده شده است.

حدود 150 میلیون شیبا از این مجموعه توکن‌ها، طی یک تراکنش سوزاند شد.

پلتفرم ردیاب توکن سوزی شیبا، Shibburn، از طریق وبسایت خود اعلام کرد که طی 24 ساعت اخیر، اقدامات گوناگون در جامعه‌ی شیبا توانستند حدود 225 میلیون میم کوین را از چرخه حذف کنند.

بزرگترین تراکنش این توکن سوزی‌ها در مجموع 149999999 شیبا را از چرخه حذف کرد. به لطف این توکن سوزی‌های اخیر، نرخ توکن سوزی شیبا در مقایسه با دوره‌ی توکن سوزی 24 ساعته‌ی پیشین، بیش از 414 درصد رشد را تجربه کرد.

جامعه‌ی طرفداران شیبا اینو، با هدف و انگیزه‌ی کاهش ذخایر در چرخه‌ی دومین میم کوین محبوب بازار و در نتیجه، افزایش قیمت این کوین به اوج جدید، دست به سوزاندن شیبا می‌زنند.

بر اساس داده‌های ارائه شده در وبسایت Shibburn، تاکنون حدود 410 تریلیارد توکن شیبا به کیف پول‌های مرده و غیر قابل استفاده ارسال شدند و بدون امکان بازگشت، به طور دائمی در آنجا حبس شدند.

بیشتر بخوانید:  اجرای آزمایشی هاردفورک اتریوم از هفته آینده

اکنون، حدود 558 تریلیارد توکن شیبا در چرخه در بازار رمز ارز باقی مانده است و حدود 31 تریلیارد از این میم کوین، در پلتفرم‌های گوناگون دیفای استیک شده‌اند.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *