28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

پیشنهاد کیوساکی برای سرمایه گذاری چیست؟

نویسنده‌‍ کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول، پیشنهاد کرد که سرمایه گذاران به نقره روی بیاورند و گفت که امروزه این فلز بیشترین ارزش سرمایه گذاری را دارد.

 

کیوساکی در توییت اخیر خود نوشت “سوال: امروز چه دارایی‌ای بیشترین ارزش سرمایه گذاری را دارد؟” وی در پاسخ به سوال مطرح شده گفت که پاسخ نقره است. وی اشاره کرد که قیمت طلا به بالاتر از 1700 دلار دست یافته است اما نقره به سطح 20 دلار افت پیدا کرده است. وی در ادامه گفت: من به طلای کاغذی یا ETFهای نقره تمایلی ندارم. من فقط طلای واقعی یا سکه‌های نقره می‌خواهم. نقره، یک فلز ارزشمند صنعتی است. طلا نیست. به حرف من اکتفا نکنید. پیرامون فلزات ارزشمند مطالعه کنید.

این، نخستین باری نبود که این نویسنده‌ی مشهور خرید نقره را پیشنهاد کرد. در ماه جولای، وی هشدار داد که بازار اوراق بهادار آمریکا در حال ریزش است و این ریزش، بزرگترین در نوع خود از سال 1788 خواهد بود. وی افزود: من در حال خرید هرچه بیشتر طلا و نقره هستم و در انتظار افت بیشتر قیمت بیت کوین صبر می‌کنم.

کیوساکی منتظر رسیدن بیت کوین به کف و خرید در این سطح بوده است. در ماه جاری، وی گفت که پوزیشن نقدی دارد و با وجود ریزش قیمت انواع دارایی، منتظر خرید بیت کوین است. وی باور دارد که این ریزش منجر به بزرگترین فروش در زمین خواهد شد. همچنین، کیوساکی گفت که پیش از انجام خرید خود، وی در انتظار دیدن آزمایش سطح 1100 دلار برای بیت کوین است!

بیشتر بخوانید:  گری گنسلر، رییس  جدید سازمان بورس آمریکا

همچنین، این نویسنده‌ی مشهور هشدار داد که بازار سهام و اوراق بهادار در حال ریزش است و رکود اقتصادی در راه است. علاوه بر آن، وی خاطر نشان کرد که ممکن است تورم منجر به رکود گسترده‌تری شود.

منبع: Bitcoin.Com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *