13 اردیبهشت, 1403 | May, 2, 2024
آلتکوین اخبار فوری تکنیکال فاندامنتال منتخب سردبیر

پیتر برنت: بیت کوین در حال تشکیل الگوی نزولی است

پیتر برنت، معامله‌گر برجسته در توییت اخیر خود ادعا کرد که بیت کوین، رمز ارز پرچمدار بازار، در مسیر تشکیل الگوی کنج صعودی است.

این هشدار ناخوشایند در حالی تذکر داده شده است که کوین پیشتاز بازار، پس از ثبت بهترین ماه خود از آغاز سال تاکنون در ماه جولای، در حفظ قیمت خود بالاتر از سطح 24000 دلار با دشواری مواجه شده است. در لحظه‌ی نگارش این خبر، پرچمدار بازار در سطح قیمت 24043 دلار معامله می‌شود.

کنج صعودی، الگوی چارت نزولی است که معمولا طی روندهای نزولی رخ می‌دهد.

این الگو، که شبیه یک پرچم خرسی به نظر می‌رسد، زمانی که دو خط روند با باریک شدن محدوده‌ی معاملات، همگرا می‌شوند تشکیل می‌شود.

شایان ذکر است که الگوی کنج صعودی معمولا به عنوان یک شاخص نزولی در نظر گرفته می‌شود که بر نوک قله‌ی افت قیمت احتمالی ظاهر می‌شود.

هرچند، مواردی برای اشاره وجود دارند. همانطور که برنت اشاره کرد، بیشتر الگوهای معاملاتی در حال ظهور در نهایت به شکل دیگری پایان می‌یابند. بنابراین، هیچ تضمینی وجود ندارد که این الگوی کنج صعودی تکمیل شود.

در توییتی مجزا، برنت با اشاره کردن به جامعه‌ی مشابه فرقه برای بیت کوین، ادعا کرد که بیت کوین یک مذهب است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شد، اخیرا این چارتیست با سابقه اشاره کرد که رمز ارز شیبا یک الگوی سر و شانه را تکمیل کرده است. وی باور دارد که در حال حاضر، دومین میم کوین بزرگ بازار در یک روند صعودی قرار دارد.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *