16 اردیبهشت, 1403 | May, 5, 2024
اخبار منتخب سردبیر

پولکادات اکنون از SDK اسکای نت پشتیبانی می‌کند

SDK جدید فرآیند ادغام اسکای نت (Skynet) در پروژه های Web3 را یکپارچه‌تر و ساده‌تر از همیشه خواهد کرد. این انتشار به لطف برنامه کمک‌های مالی بنیاد Web3 امکان‌پذیر می‌شود.

Skynet به پولکادات (DOT) و کوساما (KSM) می‌آید

طبق اعلام رسمی Kaylei Atchley، مدیر آزمایشگاه اسکای نت،  اسکای نت، که یک پلتفرم برای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز دیتا است SDK مبتنی بر Substrate خود را منتشر کرده‌است.

«تیم‌هایی که substrate_io@ در حال توسعه هستند اکنون می‌توانند تعامل Skynet را مستقیماً در پروژه خود در Polkadot@، @kusamanetwork یا یک بلاک چین انفرادی ایجاد کنند.

هر پاراچین از Polkadot (DOT) و “زنجیره خواهر” آزمایشی آن، Kusama (KSM)، می‌توانند به طور بومی از Skynet برای ذخیره‌سازی خارج از زنجیره استفاده کنند.

Off-chain Workers، یک مکانیسم غیرمتمرکز پخش دیتا، قرار است با پورتال Skynet تعامل داشته باشد تا به dApps اجازه آپلود، دانلود و تغییر محتوا درنودهای Skynet را بدهد.

کیت توسعه نرم‌افزار جدید برای باز‌کردن فرصت‌های شگفت‌انگیز برای همه افرادی که در Polkadot، Kusama و بلاک چین مبتنی بر Substrate «انفرادی» می‌سازند، طراحی شده‌است.

با Skynet Substrate SDK چه چیزی می توانید بسازید؟

همانطور که خانم Atchley توضیح داد، ابزارهای جدید می‌توانند برای ساختن بازارهای NFT، ماژول‌های رفراندوم و سایر سیستم‌های داده پربار مفید باشند.

Skynet توسط Sia Foundation با هدف ایجاد فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز و یک پلتفرم میزبانی dApps بر اساس یک اکوسیستم توزیع‌شده از نودها است.

منبع: u.today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *