1 خرداد, 1403 | May, 21, 2024
اخبار منتخب سردبیر

افزایش ناگهانی Bomb Money در زنجیره BNB و آماده شدن آن برای پیوند با BTC

با پیوستن کاربران بیشتر و تراکنش‌های بیشتر با توکن‌های BOMB در روزهای اخیر، Bomb Money رشد خیره‌کننده‌ای را نشان داده است که نشانه‌هایی از پیوند با بیت‌کوین در آینده نزدیک را نشان می‌دهد. پلتفرم بایننس اخیرا شاهد افزایش مداوم خریداران $BOMB بود که منجر به رشد خیره کننده 700٪ در هفت روز شد.

طبق یک توییت اخیر از 11 آوریل، Bomb Money در TVL (ارزش کل قفل شده) از 10 میلیون دلار عبور کرده بود و در عرض 48 ساعت، پروژه بیش از 15 میلیون دلار در TVL گزارش کرد. در نتیجه، این رمزارز اخیراً رشد عظیمی را نشان داده‌است، به طوری که Bomb Money تنها در هفت روز رشد 700 درصدی را ثبت کرده است. در حال حاضر، $BOMB روی 0.0967 دلار به BTC ثابت شده است، و با روند اخیر، به نظر می‌رسد که توکن به زودی به پیوند مورد نظر خود با BTC دلار برسد.

Bomb Money در یک مقاله Medium بیان کرد:

«حفظ پیوند باید هدف اصلی همه باشد. ما می‌توانیم سرمایه‌گذاران، مشارکت‌ها و TVL بالاتر را جذب کنیم.علاوه بر این، ارزش BSHARE بالاتر از حد ثابت افزایش می یابد، و ما موفعیت‌های عالی برای قرار دادن پاداش BOMB شما، عمدتا xBOMB، با نرخ درصدی سالانه %2000+ آن که پس از اتمام مرحله بدهی مشاهده می‌شود، فراهم کرده‌ایم.»

Bomb Money

Bomb Money چگونه کار می‌کند؟

قابل ذکر است، طبق مقاله، Bomb Money Protocol دارای چهار توکن است. هر کدام قیمت و عملکرد منحصر به فردی دارند تا اطمینان حاصل شود که قیمت BOMB ثابت می ماند. توکن BOMB ارز اصلی در اکوسیستم Bomb Money است. این توکن ها به بیت کوین (BTC) مرتبط هستند. برای کسب توکن‌های XBOMB، باید BOMB را به اشتراک بگذارید. توکن‌های XBOMB در درجه اول به عنوان توکن‌های حاکمیتی استفاده می‌شوند.

با این حال، BBOND کاربران را تشویق می‌کند تا توکن‌های BOMB خود را در زمانی که قیمت پایین است معامله کنند. با قرار‌دادن توکن‌های BOMB Share (BSHARE)، کاربران می‌توانند BOMB را تحت قیمت BTC بدست آورند. هر بار که قیمت $BOMB افزایش می‌یابد، توکن‌های جدیدی ساخته‌می‌شوند و بین دارندگان BSHARE توزیع می‌شوند. با ضرب این توکن‌های جدید، عرضه BOMB رشد می‌کند و قیمت آن را کاهش می‌دهد. برعکس، اگر قیمت $BOMB خیلی پایین بیاید، پروتکل BBOND را منعقد می‌کند.

کسانی که BOMB دارند می‌توانند توکن‌های خود را با BBOND مبادله کنند، که کاربران می‌توانند بیشتر با BOMB با قیمت بالاتر مبادله کنند. به دلیل این سیستم پیچیده، قیمت توکن BOMB تقریباً 0.01 درصد از قیمت یک توکن BTC باقی می‌ماند.

بر اساس این مقاله، زمانی که تعداد خریداران BOMB بیشتر از فروشندگان باشد، پیوند افزایش می‌یابد. علاوه بر این، Bomb Crypto در توییتی در 9 آوریل تأیید کرد که در میان همه تحولات افزایش سرمایه را تضمین کرده است.

Bomb Money در مورد بودجه اخیر در مقاله Medium بیان کرد:

«درک این نکته مهم است که اولویت شماره یک ما با سرمایه سرمایه‌گذاری، ایجاد بازده برای سرمایه گذاران است. ما به هر طریقی که لازم باشد برای حفاظت از سرمایه سرمایه‌گذاران اقدام خواهیم کرد.»

با توجه به راه‌اندازی اخیر Bomb Money، به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزتری در آینده مورد انتظار است.

Bomb Money چیست؟

Bomb Money (BOMB) یک توکن زنجیره BNB منحصر به فرد است که ارزش آن به بیت کوین (BTC) وابسته‌است. با نوسانات قیمت بیت کوین، پروتکل اختصاصی BOMB یا توکن‌های جدیدی ایجاد می‌کند یا آنها را از کل عرضه حذف می‌کند تا با قیمت بیت کوین مطابقت داشته باشد. 10000 توکن BOMB در حالت ایده‌آل باید تقریباً یک بیت کوین ارزش داشته باشد، اگرچه همیشه اینطور نیست.

از آنجا که BOMB بر روی زنجیره بایننس ساخته‌شده‌است لذا کاربران آن از سرعت تراکنش‌های بایننس بیشتر سود می‌برند. توکن‌های بایننس می‌توانند 100 تراکنش در ثانیه را انجام دهند، در حالی که بیت کوین تنها می‌تواند حدود 5 تراکنش را انجام دهد.

کاربران BOMB همچنین می‌توانند با استفاده از خزانه‌های ترکیب خودکار خود درآمد غیرفعال کسب کنند. این خزانه‌ها شبیه سکوهای سنتی است. با سهام‌گذاری توکن‌های LP (توکن‌های نقدینگی) در این خزانه‌ها، ارائه‌دهندگان نقدینگی BOMB می‌توانند همان توکن‌های LP را به دست آورند.

منبع: bsc.news

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *