30 اردیبهشت, 1403 | May, 19, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ویتالیک بوترین شهروند مونته نگرو دوستدار کریپتو شد

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، تابعیت مونته نگرو را دریافت کرده است. بوترین به دیگر اعضای جامعه کریپتو با تجربه جهانی می‌پیوندد که برای کمک به کشور کوچک اروپای جنوب شرقی برای جذب سرمایه‌گذاری و توسعه بخش بلاک چین دعوت شده‌اند.

وزارت دارایی مونته نگرو خاطرنشان کرد که گروهی از کارشناسان جهانی ارزهای دیجیتال به دعوت این وزارتخانه از مونته‌نگرو بازدید کرده‌اند. مقامات مونته نگرو معتقدند همکاری با این افراد به توسعه اقتصاد کشور، جذب سرمایه گذاری و ایجاد مشاغل جدید و پردرآمد در این زمینه خاص کمک می‌کند.

در گردهمایی با نام «اکنون آینده است! دوره جدیدی از امور مالی مونته نگرو» بوترین اظهار داشت:

«مونته نگرو باید یک مبنای قانونی خوب و همچنین ظرفیت لازم برای آموزش نسل‌های جوان داشته باشد. بدین طریق شهروندانش می‌توانند از فناوری‌های مرتبط با دارایی‌های دیجیتال بهره مند شوند».

انتظار می رود که یکی از بنیانگذاران اتریوم که از شناخته‌شده‌ترین نمایندگان فضای کریپتو، از ارتقای بیشتر مونته نگرو و توسعه کلی صنعت بلاک چین در کشور کوچک بالکان حمایت کند. این کشور در حال حاضر بر روی یک چارچوب قانونی جامع کار می کند. این چهارچوب قانونی بهترین استفاده از فناوری کریپتو را ممکن می‌کند و باعث رشد در این بخش می‌شود.

منبع: news.bitcoin

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *