1 خرداد, 1403 | May, 21, 2024
اخبار منتخب سردبیر

تیم Polygon به پروژه‌های Terra برای مهاجرت به شبکه Polygon کمک می‌کند

سقوط اکوسیستم Terra در هفته گذشته کل بازار ارزهای دیجیتال را تکان داده است. بازیگران صنعت جلو آمده‌اند تا کمک گسترده‌ای به جامعه ارائه دهند. روز یکشنبه، 15 می، رایان ویات، مدیرعامل استودیو Polygon در توییتی اعلام کرد که به پروژه‌های مختلف Terra کمک می‌کند تا به شبکه بلاک چین Polygon مهاجرت کنند. او نوشت:

«ما در حال همکاری نزدیک با انواع پروژه‌های Terra هستیم تا به آنها کمک کنیم تا به سرعت به Polygon مهاجرت کنند. ما سرمایه و منابعی را در مقابل این مهاجرت‌ها قرار خواهیم داد تا از توسعه‌دهندگان و جوامع مربوطه آنها در پلتفرم خود استقبال کنیم و به زودی موارد بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.»

Sandeep Nainwal، یکی از بنیانگذاران Polygon، توضیح داد که چه انتخاب‌هایی می‌تواند برای پروژه‌های Terra وجود داشته باشد. او گفت که پروژه‌های جامعه Terra که دارای الزامات یک زنجیره مشترک هستند می‌توانند زنجیره PoS شبکه Polygon را انتخاب کنند. اثبات سهام پالیگان به زودی رول‌آپ‌های ZK را معرفی خواهد کرد.

با این حال، Sandeep به کسانی که به دنبال یک زنجیره خاص برنامه هستند توصیه کرد که SUPERNET را انتخاب کنند. وی در ادامه مزایای این کار را توضیح داد:

  • هیچ محدودیت عجیبی در اعتبارسنجی/پل وجود ندارد.
  • امکان تبدیل زنجیره به یک رول‌آپ‌ در آینده.
  • دریافت عشق از جامعه Eth.

طرح نجات Terra و حمایت جامعه

خوب، پس از تمام درامی که هفته گذشته رخ داد، بنیانگذار ترا، Do Kwon سرانجام سکوت خود را شکست و یک برنامه بهبودی ارائه کرد. یکی از ایده‌هایی که در حال بررسی است، هاردفورک بلاک چین Terra است.

با این حال، با توجه به عرضه مازاد LUNA در حال حاضر در بازار، مدیر عامل بایننس Changpeng Zhao گفت که این ایده کار نخواهد کرد. او گفت:

“کاهش عرضه باید از طریق توکن سوزی انجام شود، نه اینکه در تاریخ قدیمی فورک شود، و همه کسانی که سعی کردند سکه را نجات دهند رها کنیم. من LUNA یا UST هم ندارم. فقط نظرم ار دادم.»

اما او همچنین قصد کمک به جامعه Terra دارد. ژائو گفت: «صرف نظر از دیدگاه های شخصی من، یا راه حلی که در نهایت انتخاب شده است، ما همیشه اینجا خواهیم بود تا به هر نحوی که می توانیم از جامعه حمایت کنیم.»

منبع: coingape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *