27 اردیبهشت, 1403 | May, 16, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری فاندامنتال منتخب سردبیر

شرکت تتر استیبل کوین، CTO Paolo Ardoino را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد.

این شرکت گفت که تغییر در رهبری در Tether نشان دهنده تعهد آن به کاوش فعالانه عملیات تجاری جدید است.

 

تتر، صادرکننده بزرگترین استیبل کوین جهان بر اساس ارزش بازار، در حالی که این شرکت برای گسترش حوزه های تمرکز خود تلاش می کند، مدیر عامل خود را جایگزین می کند. تتر در 13 اکتبر اعلام کرد که پائولو آردوینو، که از سال 2017 به عنوان مدیر ارشد فناوری تتر خدمت می کند، در دسامبر 2023 مدیرعامل جدید این شرکت خواهد شد.

 

ردوینو جایگزین ژان لوئیس ون در ولده خواهد شد که با حفظ سمت به عنوان مدیر عامل شرکت خواهر تتر، Bitfinex، به سمت مشاور Tether تغییر مکان خواهد داد. آردوینو به عنوان مدیر ارشد فناوری Bitfinex و مدیر ارشد استراتژی راه حل لایه 2 بیت کوین Holepunch به وظایف خود ادامه خواهد داد.

 

سخنگوی این شرکت به کوین تلگراف گفت که آردوینو همچنین “در حال حاضر به نظارت بر بخش فناوری” در Tether ادامه خواهد داد. تتر گفت که تغییر در رهبری نشان دهنده تعهد شرکت به کاوش فعالانه عملیات تجاری جدید، از جمله ارتباطات همتا به همتا، انرژی های تجدیدپذیر، ذخیره سازی داده های انعطاف پذیر و بیت کوین است.

 

یکی از نمایندگان این شرکت به کوین تلگراف گفت از آنجایی که آردوینو در چند سال گذشته استراتژی توسعه تتر را رهبری کرده است، این انتقال باید به عنوان یک “پیشرفت طبیعی” تلقی شود.

 

این شرکت گفت که آردوینو به دلیل تأثیر قابل توجه او فراتر از نقش های سازمانی، از جمله مشارکت و درک او از Holepunch، استخراج بیت کوین، سخت افزار و هوش مصنوعی، گزینه ایده آلی برای مدیر عامل Tether است. تتر اظهار داشت که تلاش‌های آردوینو برای افزایش آزادی و تقویت نوآوری، مدیر اجرایی را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های جامعه معرفی کرده است.

 

سخنگوی تتر گفت: “تحت رهبری پائولو، تتر به کار در جهت ارائه خدمات مالی به نیازمندان و تغییر چشم انداز مالی جهانی ادامه خواهد داد.”

 

پائولو [آردوینو] تتر را به عنوان یک نیروگاه فناوری متصور است که می‌تواند صنعت را متحول کند و به عنوان شریک زیرساختی در توسعه شهرها و کشورهای انعطاف‌پذیر عمل کند. ماموریت تتر همچنین شامل گسترش نفوذ دلار و بیت کوین در تجارت و مبادلات جهانی است.

 

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، تتر در سال 2023 به طور فعال در حال توسعه عملیات استخراج بیت کوین بوده است و در ماه می عملیات استخراج بیت کوین را در اروگوئه راه اندازی کرده است. این شرکت به ورود تهاجمی خود به صنعت استخراج بیت کوین ادامه داده است و نرم افزار استخراج Tether BTC را برای بهبود مدیریت ظرفیت استخراج در آگوست 2023 معرفی کرده است.

 

در سپتامبر 2023، تتر در اقدامی با حمایت از ابتکارات هوش مصنوعی، در گروه استخراج رمزارز آلمانی Northern Data، سرمایه‌گذاری کرد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *